Uzyskaj akredytację i ciesz się bezpłatną licencją na wykorzystanie informacji, zdjęć, MP3, a także wideo - nawet w jakości TV!
We wtorek w Warszawie odbyła się uroczysta premiera filmu dokumentalnego „Droga do Mistrzostwa”, którego mecenasem jest marka BMW. W filmie wystąpili wybitni polscy artyści: Agnieszka Holland, Kora, Janusz Gajos, Tomasz Stańko i Rafał Olbiński. ...
06.04.2016 | Havas PR Warsaw
W piątek, 4 grudnia podczas XIII gali konkursu Złote Spinacze wręczono nagrody za najlepsze kampanie public relations w Polsce. Agencja Havas PR Warsaw zdobyła aż trzy statuetki, znajdując się w gronie najbardziej nagrodzonych laureatów w tegorocznej edycji konkursu. ...
06.12.2015 | Havas PR Warsaw
Już 28 maja w Nowej Dębie pracownicy Polpharmy rozpoczynają specjalną sztafetę z okazji 80-lecia istnienia firmy. W ciągu 24 dni trasę o długości 960 km pokona łącznie ponad 700 pracowników Polpharmy. Całościową komunikację projektu na wszystkich jego etapach wspiera Havas PR Warsaw. ...
28.05.2015 | Havas PR Warsaw
W piątek, 5 grudnia podczas XII gali konkursu Złote Spinacze wręczono nagrody za najlepsze kampanie public relations w Polsce. Havas PR Warsaw zdobyła aż trzy statuetki, stając się najbardziej utytułowaną Agencją podczas tegorocznej edycji konkursu. ...
06.12.2014 | Havas PR Warsaw
W czwartek, 4 grudnia 2014 roku, podczas uroczystej gali ogłoszono wyniki I edycji konkursu EBKreator organizowanego przez GazetaPraca.pl. Kampania employer brandingowa Orange Polska realizowana przez Havas PR Warsaw została uznana za najlepszą kampanię EB 2014 roku. ...
05.12.2014 | Havas PR Warsaw
Ruszyła polska edycja kampanii informacyjnej Unia Europejska: Pracujemy dla Ciebie. Jej celem jest przybliżenie Polakom unijnych działań na rzecz pobudzenia wzrostu gospodarczego oraz tworzenia miejsc pracy. ...
03.12.2014 | Havas PR Warsaw
Dokładnie za tydzień (czwartek, 4 grudnia br.) odbędzie się rozdanie nagród European Excellence Awards 2014 – czołowego europejskiego konkursu branży PR. Wśród nominowanych znalazła się Agencja Havas PR Warsaw. ...
27.11.2014 | Havas PR Warsaw
Global Havas PR Collective opublikował niedawno raport “BeCAUSE It Matters” analizujący stosunek konsumentów do kwestii związanych ze zrównoważoną konsumpcją i odpowiedzialnym biznesem. Wyniki sondażu przeprowadzonego w Polsce wskazują, że choć na naszym rynku istnieje duża grupa deklarowanych odpowiedzialnych konsumentów, dla wielu to atrakcyjna cena ma kluczowe znaczenie przy dokonywaniu wyborów zakupowych. ...
18.11.2014 | Havas PR Warsaw
strona 2