media/marketing/reklama

Havas PR Warsaw najbardziej nagrodzoną agencją w tegorocznym konkursie Złote Spinacze

06.12.2014 | Havas PR Warsaw

W piątek, 5 grudnia podczas XII gali konkursu Złote Spinacze wręczono nagrody za najlepsze kampanie public relations w Polsce. Havas PR Warsaw zdobyła aż trzy statuetki, stając się najbardziej utytułowaną Agencją podczas tegorocznej edycji konkursu.

Agencja zdobyła nagrody w dwóch kategoriach głównych – kampania społeczna i komunikacja wewnętrzna oraz w kategorii sektorowej – technologia, IT, telekomunikacja.

Nagrodzonym projektem w kategorii kampania społeczna została kampania Zobacz Cukrzycę – Redefinicja Cukrzycy prowadzona dla Instytutu Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej. Kampania miała na celu zredefiniowane cukrzycy prowadzące do lepszego zrozumienia tej choroby i związanych z nią konsekwencji przy jednoczesnym promowaniu zmiany trybu życia jako kluczowego elementu profilaktyki.

W kategorii komunikacja wewnętrzna Agencja odebrała statuetkę za kampanię Zarażamy ciekawością prowadzoną dla Orange Polska. Projekt oparty na strategii marki pracodawcy „Orange to przestrzeń dla wiecznie ciekawych” miał na celu wspieranie integracji pracowników poprzez pokazanie łączącej ich ciekawości oraz inspirowanie do jej rozwijania.

Nagroda w kategorii technologia, IT, telekomunikacja przypadła kampanii Mistrzowie Kodowania prowadzonej przez Havas PR Warsaw dla Samsung Electronics Polska. Założeniem projektu jest upowszechnienie nauki programowania, które pozwala uczniom rozwijać myślenie kreatywne
i doskonalić umiejętności analityczne. Dzięki temu polska młodzież może lepiej zrozumieć i wykorzystać nowe technologie. Program obejmuje uczniów szkół podstawowych z całej Polski, którzy w ramach zajęć uczą się programowania w intuicyjnym języku Scratch.

Podczas tegorocznej gali, która odbyła się w hotelu Westin w Warszawie przyznano łącznie 25 statuetek, o które ubiegało się 76 nominowanych kampanii.

 

informacje o firmie
informacje o firmie