wydarzenia media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Havas PR Warsaw z trzema statuetkami w tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze
W piątek, 4 grudnia podczas XIII gali konkursu Złote Spinacze wręczono nagrody za najlepsze kampanie public relations w Polsce. Agencja Havas PR Warsaw zdobyła aż trzy statuetki, znajdując się w gronie najbardziej nagrodzonych laureatów w tegorocznej edycji konkursu.
Agencja zdobyła po jednym Złotym Spinaczu w kategoriach: głównej (PR korporacyjny) sektorowej (nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze) i specjalnej (kreatywność).
Nagrodzonym projektem zarówno w kategorii PR korporacyjny jak i Kreatywność została kampania Orange Jobs Przestrzeń Pasji promująca Orange jako pożądanego pracodawcę wśród potencjalnych pracowników i oferującego idealną przestrzeń zawodową dla wiecznie ciekawych pasjonatów. Istotnym elementem kampanii były aktywności digital przygotowane przez Havas PR Warsaw wspólnie z agencją Havas Worldwide Warsaw. Obejmowały one m.in. specjalną platformę "Przestrzeń pasji", poświęconą pasjom pracowników Orange.
W kategorii Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze zwyciężyła kampania Centrum Posnania prowadzona dla Apsys Polska. Projekt miał za zadanie wypromować centrum handlowe i zainteresować inwestycją atrakcyjnych najemców na 2 lata przed otwarciem. Istotą działań PR było zbudowanie długoterminowych relacji pomiędzy inwestorem a potencjalnymi najemcami, które wybiegają poza standardy branżowe i opierają się na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych z których Posnania zasłynie po otwarciu.
Do tegorocznej edycji zgłoszono rekordową liczbę ponad 250 kampanii, spośród których do bezpośredniego ubiegania się o Złote Spinacze nominowano 79 projektów. Podczas Gali wręczono łącznie 26 statuetek.
Dzięki zdobyciu trzech Złotych Spinaczy drugi rok z rzędu, Havas PR Warsaw umacnia się na pozycji najbardziej nagrodzonej Agencji w najważniejszym polskim konkursie branży PR.