Uzyskaj akredytację i ciesz się bezpłatną licencją na wykorzystanie informacji, zdjęć, MP3, a także wideo - nawet w jakości TV!
Rusza kampania „LOVE Cartoon Network”, w której stacja zachęca dzieci i ich rodziny do pokazania, za co kochają Cartoon Network. Wystarczy nagrać krótki filmik i przesłać go na stronę www.cartoonnetwork.pl/loveCN. ...
05.09.2017 | dotPR
Sheo i Cartoon Network szukają młodych, utalentowanych fanów, którzy chcieliby zacząć przygodę z vlogowaniem. Właśnie wystartował konkurs - CN Vlog It, którego częścią są trwające przez cztery tygodnie wyzwania dla dzieci w wieku od 6-16 lat. ...
03.08.2017 | dotPR
intive, dostawca zaawansowanych rozwiązań softwarowych, przejął niemiecką firmę iNTENCE. W wyniku transakcji polscy programiści będą pracować nad zintegrowanym oprogramowaniem dla najnowszych modeli samochodów najważniejszych światowych marek. Oznacza to zdobycie unikalnej pozycji na polskim rynku.
25.07.2017 | dotPR
Wielkie emocje, atrakcyjne nagrody, zdrowa rywalizacja i duża dawka śmiechu - to wszystko czeka na uczestników teleturnieju „Ben 10 Wyzwanie”. Właśnie wystartował casting dla drużyn, które pojadą na nagrania do Madrytu i tam przeżyją niezapomnianą przygodę z bohaterem Cartoon Network. ...
07.06.2017 | dotPR
Na sukces gabinetu kosmetycznego, salonu fryzjerskiego czy placówki medycznej wpływa nie tylko jakość świadczonych usług i wykwalifikowany personel, ale również poziom obsługi oraz wszystkie procesy zarządcze. ...
30.05.2017 | dotPR
Startuje trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj” organizowanej przez Cartoon Network. W tym roku twarzą akcji został piłkarz reprezentacji Polski - Jakub Błaszczykowski, który zachęca dzieci do gry fair play i propaguje koleżeńskie zachowania.
12.04.2017 | dotPR
Po udanym zeszłorocznym powrocie „Atomówek”, Cartoon Network prezentuje nową aplikację mobilną ze świata kultowego serialu. „Atomówkowe historie” są dostępne do darmowego pobrania na iOS i Google Play.
20.03.2017 | dotPR
88% Polek i Polaków sprawia sobie drobne zakupowe przyjemności, ale aż połowa z nich ma z tego powodu wyrzuty sumienia – tak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie FaniMani.pl. Serwis zachęca Polaków do znalezienia swojego „alibi”, czyli idealnej recepty na wewnętrzne rozterki po zakupach.
20.02.2017 | dotPR
Bohaterowie nowej produkcji - Prohyas i Vambre - to dzielne rodzeństwo „wojowników do wynajęcia”. Heroiczne misje realizują za pomocą zabawnego i niezwykle skutecznego oręża – tytułowych „magiimieczy”, które wcale nie są groźne – rzucają w przeciwnika pomidorami, tryskają strumieniami wody albo zagłuszają go głośną muzyką.
15.02.2017 | dotPR
Grupa dotPR, właściciel marek dotPR i Get More Social, będzie kontynuować kompleksowe działania PR i social media dla Turner Broadcasting System Poland – nadawcy takich kanałów, jak Cartoon Network, Boomerang, TNT czy CNN.
09.02.2017 | dotPR
strona 1