Grupa dotPR kolejny rok dla Turnera
Grupa dotPR pracuje dla Turner Broadcasting System Poland od lutego 2016 roku, wspierając bieżącą komunikację dwóch popularnych kanałów dziecięcych – Cartoon Network i Boomerang, a także kanału filmowego TNT. W ramach współpracy, agencja realizuje kompleksowe i spójne działania wizerunkowe klienta w mediach tradycyjnych oraz społecznościowych.
Do zadań agencji dotPR należą m.in. bieżące relacje z mediami, realizacja kampanii społecznych, doradztwo oraz wsparcie działań marketingowych. Komunikację kanałów Turnera uzupełnia dodatkowo agencja Get More Social, prowadząc stałą obsługę social media dla marek: Cartoon Network (Facebook, Instagram, YouTube), Boomerang (Facebook) i TNT (Facebook, YouTube).
– Z przyjemnością rozpoczynamy kolejny rok pracy dla kanałów Turnera. Jesteśmy dumni, iż mogliśmy wspierać powrót kultowych Atomówek do Cartoon Network, zrealizować kolejną edycję kampanii społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj” z udziałem Grzegorza Krychowiaka, kreować wyobraźnię dzieciaków w ramach „Studia Wyobraźni”, zapuszczać wąsy przy listopadowej akcji #Wąstopad w TNT czy wspierać zwierzaki ze schroniska w ramach „Boom! I pomagam”. W tym roku nie zwalniamy tempa, przed nami kolejne wyzwania! – podsumowuje Daria Duszyńska-Sałata, PR Director agencji dotPR.
Działania dla poszczególnych marek Turner Broadcasting System Poland prowadzi zespół projektowy. Za komunikację PR odpowiadają: Marta Bartoszczyk (PR Team Manager), Ewelina Średzińska (PR Manager), Mateusz Sulwiński (PR Executive), wspierani przez Monikę Walczak (Junior PR Executive), natomiast działania w social media koordynuje Zuzanna Fortuniak (Account Manager).
Współpraca ma charakter stały, umowę przedłużono na 12 miesięcy. Wcześniej grupa dotPR została wybrana przez Turner Broadcasting System Poland w toku przetargu ofertowego.
informacje o firmie
O Grupie dotPR
Agencja komunikacji medialnej specjalizująca się w skutecznych i kompleksowych działaniach Public Relations. Grupę tworzą trzy marki: dotPR (agencja PR), Get More Social (agencja social media), dotVisual (butik kreatywny). Grupa dotPR powstała w 2007 roku, zatrudnia ponad 30 osobowy zespół specjalistów.
O Turner International
Turner International odpowiada za takie czołowe marki jak CNN, TNT, Cartoon Network i TCM, jak również inne kanały oraz działalność nadawcy w Ameryce Łacińskiej, Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce i regionie Azji i Pacyfiku. Nadaje kanały płatnej i darmowej telewizji, jak również dostarcza usługi poprzez Internet, współpracuje komercyjnie z różnymi partnerami przy przedsięwzięciach z dziedziny mediów; działa w porozumieniu z Warner Bros. i HBO, by zwiększyć globalny zasięg Time Warner. Turner odpowiada za 38 marek telewizyjnych nadawanych jako 180 kanałów, w 36 językach w ponad 200 krajach. Turner International jest spółką zależną Turner, części koncernu Time Warner.
informacje o firmie
O Grupie dotPR
Agencja komunikacji medialnej specjalizująca się w skutecznych i kompleksowych działaniach Public Relations. Grupę tworzą trzy marki: dotPR (agencja PR), Get More Social (agencja social media), dotVisual (butik kreatywny). Grupa dotPR powstała w 2007 roku, zatrudnia ponad 30 osobowy zespół specjalistów.
O Turner International
Turner International odpowiada za takie czołowe marki jak CNN, TNT, Cartoon Network i TCM, jak również inne kanały oraz działalność nadawcy w Ameryce Łacińskiej, Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce i regionie Azji i Pacyfiku. Nadaje kanały płatnej i darmowej telewizji, jak również dostarcza usługi poprzez Internet, współpracuje komercyjnie z różnymi partnerami przy przedsięwzięciach z dziedziny mediów; działa w porozumieniu z Warner Bros. i HBO, by zwiększyć globalny zasięg Time Warner. Turner odpowiada za 38 marek telewizyjnych nadawanych jako 180 kanałów, w 36 językach w ponad 200 krajach. Turner International jest spółką zależną Turner, części koncernu Time Warner.