Carrefour otworzył nowoczesny supermarket segmentu premium na warszawskim Wilanowie
Od dzisiaj, od godz. 12.00 mieszkańcy warszawskiego Wilanowa mogą skorzystać z oferty nowego, wielkomiejskiego supermarketu Carrefour. Sklep, który mieści się przy ulicy Vogla 62 zajmuje powierzchnię ok. 1200 mkw. i oferuje swoim klientom ponad 20.000 produktów. W tym unikalnym sklepie, sieć zaprezentowała m.in. nową rozbudowaną ofertę handlową z segmentu wielkomiejskiego i premium, a także wiele rozwiązań podnoszących komfort i jakość dokonywanych zakupów.
Nowy Carrefour na Placu Vogla w Warszawie to najnowszy koncept miejskiego supermarketu tej sieci, którego oferta skierowana jest do mieszkańców dużych miast, poszukujących rozbudowanej oferty produktów, a także wygodnych i szybkich codziennych zakupów. Na powierzchni sprzedaży ok. 1200 m2, Carrefour zaoferował ponad 20.000 produktów, czyli średnio 7 razy więcej niż klasycznej wielkości sklep dyskontowy. Wyróżnikiem nowego Carrefoura na Wilanowie jest jego oferta, w której klienci znajdą również szereg produktów delikatesowych z segment premium.
Asortyment nowego sklepu został zbudowany na łatwej w nawigacji koncepcji światów produktów, w ramach których klienci znajdą szeroki wybór produktów tradycyjnych od lokalnych i regionalnych producentów, żywności specjalistycznej i funkcjonalnej, w tym certyfikowanych produktów BIO oraz vege, bezglutenowych, bez laktozy czy dla diabetyków, pełny wachlarz smaków Kuchni Świata, a także rozbudowany asortyment produktów świeżych. W nowej placówce nie zabraknie lady tradycyjnej, w której swoje wędliny z wędzarni opalanej drewnem zaoferuje firma rzemieślnicza "Dubielak" z Gostynina, a na stanowisku piekarsko-ciastkarskim - ciepłych wypieków z piekarni VINCENT. W nowym sklepie wydzielono również specjalne strefy tematyczne, np. strefę alkoholi z szerokim wyborem produktów premium, w tym selekcją alkoholi mocnych czy strefę Targu Świeżości, gdzie klienci znajdą produkty ultraświeże, takie jak owoce i warzywa krajowe i egzotyczne, ryby słodkowodne i morskie oraz szeroki wybór owoców morza oferowanych na lodzie z dostawami co 2 dni, a także delikatesowe mięsa sezonowane w dojrzewalni wołowiny oraz certyfikowany asortyment mięs ekologicznych.
W nowym supermarkecie Carrefour na Wilanowie dostępne są również najnowsze koncepty handlowe tej sieci, takie jak Strefa Produktów Wysokoproteinowych, w której osoby aktywne znajdą ponad 200 artykułów ze zwiększoną zawartością białka, strefa C4NDYLAND z oryginalnymi produktami z Emiratów Arabskich, Japonii, USA czy Tajlandii,
a także Strefa Zero Alkoholu, z bezalkoholowymi zamiennikami alkoholi lekkich i mocnych. W asortymencie non-food z kolei klienci znajdą m.in. rozbudowany asortyment produktów sezonowych — obecnie zabawek i prezentów pod choinkę.
- W centrum Wilanowa otworzyliśmy dzisiaj jeden z najciekawszych naszych formatów w Warszawie — wielkomiejski supermarket segmentu premium. To odpowiedź naszej sieci na coraz bardzo powtarzalną ofertę konkurencji. W nowym sklepie zaoferowaliśmy ekskluzywny asortyment, oparty na współpracy z niszowymi producentami i lokalnymi rzemieślnikami, a także na najnowszych konceptach handlowych naszej sieci. Chcemy, żeby klient przychodzili do nas nie tylko zrobić zakupy, ale także dla przyjemności i satysfakcji z oferowanej wygody i wyboru. Zapraszamy serdecznie — mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska.
Innowacje podnoszące komfort i jakość zakupów
Klienci nowego Carrefoura na Wilanowie mogą cieszyć się wygodnymi i nowoczesnymi rozwiązaniami zakupowymi. Należą do nich kasy samoobsługowe, usługa Scan&Go, umożliwiająca samodzielne skanowanie zakupów aplikacją i opłacanie ich bez konieczności wyjmowania produktów przy kasie czy Click&Collect w ramach której zakupy zrobione w domu można odebrać w pełni skompletowane i spakowane wprost z Punktu Obsługi Klienta. Zadbano także o wystrój w duchu dbania o środowisko naturalne oraz ekologiczne dekoracje i energooszczędne urządzenia sklepowe. Starając się ograniczać do minimum użycie plastiku w sklepie, Carrefour zaoferował klientom torebki wielokrotnego użytku na warzywa, owoce oraz pieczywo, a produkty z lady tradycyjnej mogą oni kupić do własnych opakowań wielokrotnego użytku. Przy kasach dostępny jest również specjalny wózek na torby wielorazowe lub kartony, które umożliwiają transport większej partii zakupów do auta, a sklep oferuje usługę wymiany nabojów do saturatorów znanych marek, jak np. SodaStream.
Bardziej zrównoważone zakupy oraz pilotaż systemu kaucyjnego
W trosce o środowisko, w nowym supermarkecie Carrefour zastosowano szereg rozwiązań, dzięki którym sklep będzie bardziej zrównoważonym miejscem do zakupów. W budynku wykorzystano energooszczędne oświetlenie oraz urządzenia chłodnicze oparte na instalacji CO2, a zgodnie z zamysłem zero waste — produkty z krótkim terminem ważności są dostępne w okazyjnych cenach nawet 90% taniej. Klienci nowego obiektu mogą także oddawać szklane butelki zwrotne bez konieczności przedstawienia paragonu i potwierdzenia miejsca ich zakupu, otrzymując w zamian wypłatę w bonach, którymi można od razu zapłacić za zakupy. W najbliższych dniach sklep na Wilanowie dołączy również do pilotażu systemu kaucyjnego Carrefour realizowane w Warszawie i okolicach, dzięki któremu klienci będą mogli oddawać odpłatnie w nim zużyte butelki PET i puszki aluminiowe po napojach, obniżając wartość swoich paragonów.
Atrakcje od pierwszego dnia
Od pierwszego dnia działalności supermarketu klienci mogą skorzystać z programów oszczędnościowych sieci, które pozwalają na jeszcze tańsze zakupy. Rodziny posiadające Kartę Dużej Rodziny są objęte stałym rabatem -10% na zakupy, zaś w każdy wtorek i czwartek ze zniżki -10% mogą skorzystać seniorzy. Z kolei użytkownicy aplikacji Mój Carrefour dostali dostęp do codziennych zniżek na wybrane artykuły nawet do -50%, zaś w weekend zapłacą 10% mniej za całe swoje zakupy. Na otwarcie został przygotowany również specjalny katalog z atrakcyjnymi promocjami.
W nowym sklepie tańsze zakupy będą mogli zrobić również użytkownicy ogólnopolskiego programu PAYBACK, do którego Carrefour dołączyć pod koniec maja br. Dla osób, które po raz pierwszy zrobią zakupy w Carrefour z kartą Payback o wartości minimum 50 zł, przygotowano dodatkowo 1000 punktów powitalnych w prezencie.
Otwarcie nowego supermarketu Carrefour na warszawskim Wilanowie:
data: środa, 18 grudnia 2024 roku
godzina: 12:00
adres: ul. Vogla 62, Warszawa
Planowane godziny otwarcia sklepu:
od poniedziałku do soboty: 6:30-21.30
niedziele handlowe 9:00-18:00
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.