sport zainteresowania/hobby kultura/sztuka/rozrywka

Kolejny emocjonujący i pełen zaangażowania graczy sezon w EA SPORTS™ F1® 24 dobiega końca

17.12.2024 | Electronic Arts

Najszybsi na wirtualnych torach F1 byli gracze z Wielkiej Brytanii, USA i Niemiec 

Niedawno zakończył się wyjątkowo emocjonujący sezon Formuły 1®, a Electronic Arts podsumowało, jak ten czas spędzili gracze na wirtualnych torach w EA SPORTS™ F1® 24. Wiemy już, którzy kierowcy i jakie zespoły, tory oraz wzywania były najchętniej wybierane przez graczy. W tym czasie pokonali oni łącznie ponad 3,5 miliarda kilometrów, wykonali 23,62 miliona pit stopów i aktywnie korzystali z nowych funkcji oraz zawartości dostępnych w grze. 

Gracze po raz pierwszy mogli rywalizować w trybie kariery jako jeden z 20 kierowców F1, wybrać obiecujących zawodników z F2 lub jako jedna z legend sportu. Spośród kierowców F1, najczęściej wybierany był siedmiokrotny mistrz świata Lewis Hamilton, a zaraz za nim Charles Leclerc z Ferrari i od tego sezonu już czterokrotny mistrz świata, Max Verstappen. W F2 najbardziej popularny był Oliver Bearman, natomiast wśród ikon największe uznanie zdobył Ayrton Senna. 

Jak pokazują dane, gracze najchętniej ścigali się na torach w Bahrajnie, Melbourne oraz Dżuddzie i chętniej wybierali te tradycyjnie, niż uliczne. Najszybsi okazali się zawodnicy z Wielkiej Brytanii, USA i Niemiec. Brytyjczycy, razem z Włochami i Francuzami potrafili najbardziej namieszać i wywołać najwięcej czerwonych flag. Łącznie gracze nie ukończyli wyścigów (DNF) aż 31 milionów razy, co pokazuje, że rywalizacja w grze była równie emocjonująca i nieprzewidywalna, jak na prawdziwych torach F1. 

Gracze chętnie uczestniczyli w nowej zawartości dostępnej w grze, opartej na tematycznych wyzwaniach, nawiązujących do przeszłości, teraźniejszości i przyszłości sportu. Najpopularniejsze z nich to: Wyzwanie Oscara Piastriego na Circuit of The Americas, Kariera Wyzwań Charlesa Leclerca oraz scenariusz wyścigu z Grand Prix Brazylii z 1991 roku z udziałem Lando Norrisa. 

Lee Mather, starszy dyrektor kreatywny w Electronic Arts powiedział: „Był to sezon pełen emocji zarówno na torach F1, jak i poza nimi. Nowe funkcje F1 24 oraz tematyczne wyzwania pozwoliły fanom przeżywać te emocje, wcielając się w swoich idoli i tworząc własne wyścigowe historie. Jesteśmy wdzięczni naszym graczom i nie możemy się doczekać, aby dostarczyć jeszcze bardziej angażujące przeżycia w grze, gdy w prawdziwej Formule 1 wydarzenia będą równie emocjonujące, jak w tym roku”. 

F1® 24 jest dostępne na PlayStation®5, Xbox Series X|S, PlayStation®4, Xbox One oraz PC za pośrednictwem EA App, Epic Games Store i Steam. Najnowsze informacje na temat gry F1®, dostępne są na oficjalnej stronie gry i jej profilach w mediach społecznościowych

 

MATERIAŁY PRASOWE DOSTĘPNE SĄ NA EAPressPortal.com 

kontakt dla mediów
Karol Dymkowski
Account Manager, MSL
Karol Dymkowski

karol.dymkowski@publicisgroupe.com

tel: +48 608 391 413

informacje o firmie

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.

załączniki

kontakt dla mediów
Karol Dymkowski
Account Manager, MSL
Karol Dymkowski

karol.dymkowski@publicisgroupe.com

tel: +48 608 391 413

informacje o firmie

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.