zainteresowania/hobby kultura/sztuka/rozrywka
Nowe wyzwania w Need for Speed™ Unbound Vol. 9 – premiera już 26 listopada
Nowa aktualizacja inspirowana Need For Speed: Most Wanted dodaje do rozgrywki emocjonujący tryb multiplayer oraz pierwszy w historii serii grywalny motocykl
Zwiastun dostępny jest TUTAJ
Już 26 listopada, najnowsza aktualizacja Need for Speed™ Unbound Vol. 9: Blokada wzbogaci świat gry i będzie dostępna na platformach PlayStation®5, Xbox Series X|S oraz PC. Gracze będą mogli doświadczyć emocjonującej rozgrywki PvPvE z wyzwaniami, inspirowanej Need for Speed Most Wanted oraz pierwszego w historii serii motocykla, którym będą mogli jeździć – BMW S 1000 RR 2019.
Blokada wprowadza świeże spojrzenie na uliczne wyścigi w Unbound, pozwalając na tworzenie rywalizujących ze sobą drużyn, złożonych z maksymalnie trzech graczy. Będą oni realizowali kontrakty, włamywać się do stref Lockup, poruszać się po niebezpiecznym Lockdown Zone i zabezpieczyć ciężarówkę ewakuacyjną. Jest o co walczyć – gracze będą mogli zdobyć najrzadsze pojazdy w grze, w tym BMW M3 GTR ‘05 Custom i 14 innych kultowych aut inspirowanych Czarną Listą z Most Wanted.
John Stanley, dyrektor kreatywny Criterion Games, podkreśla: „Vol. 9 to połączenie nostalgii z nowymi doświadczeniami, czerpiące z kultowego klimatu Most Wanted. To jednocześnie punkt kulminacyjny naszej pracy nad zawartością w grze, jako część obchodów 30-lecia serii.”
Vol. 9 to bogata treść PvP, w tym 14 nowych list z ponad 60-cioma trasami i wydarzeniami. Składają się one m.in. z pierwszych w historii gry wydarzeń na motocyklach, specjalnych wyzwań z okazji 30-lecia serii, wyścigów inspirowanych Most Wanted, nowych wyzwań Drift Pro i wiele więcej. Dodatkowo dostępny będzie nowy Speed Pass oraz opcjonalna opcja Premium Track, oferującą 75 poziomów zawartości do odblokowania, w tym w pełni modyfikowalne SUBARU Impreza WRX STI ‘99 oraz Honda Integra Type R ‘98. Więcej informacji jest dostępnych pod tym linkiem.
Świąteczne okazje
Z okazji nadchodzących świąt, Need for Speed Unbound oraz Ultimate Collection będą dostępne z rabatami sięgającymi do 80% na Epic, Steam, Origin, PlayStation oraz Xbox***. Ultimate Collection zawiera edycję standardową oraz wszystkie popremierowe treści premium – w tym również Vol. 9 Premium Speed Pass z dziewięcioma personalizowanymi samochodami, ponad 45 opcjami modyfikacji i setkami dodatkowych elementów kosmetycznych. Gracze posiadający wersję standardową mogą skorzystać z Ultimate Collection Upgrade.
Więcej informacji o grze i nowościach dostępnych w Vol. 9 można znaleźć na oficjalnej stronie Need for Speed oraz na profilach @NeedforSpeed w mediach społecznościowych: X, Facebook, Instagram i TikTok.
Materiały prasowe dostępne są na stronie EAPressPortal.com.
Dodatkowe informacje:
Gra wymaga posiadania podstawowej wersji Need for Speed Unbound (sprzedawanej osobno) oraz wszystkich aktualizacji.
** Do odblokowania Honda Integra Type R '98 wymagany jest Premium Speed Pass.
*** Oferty mogą różnić się w zależności od dat i sklepów. Szczegóły dostępne na stronach sprzedawców.
kontakt dla mediów
Karol Dymkowski
karol.dymkowski@publicisgroupe.com
tel: +48 608 391 413
informacje o firmie
O Electronic Arts
Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery.
W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.
EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.
kontakt dla mediów
Karol Dymkowski
karol.dymkowski@publicisgroupe.com
tel: +48 608 391 413
informacje o firmie
O Electronic Arts
Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery.
W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.
EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.