sport

PUMA i AC Milan przedstawiają trzeci zestaw strojów na sezon 2024 i 25

22.08.2024 | Puma

Warszawa, 22 sierpnia 2024 – Firma PUMA i AC Milan zaprezentowały trzeci zestaw stroju klubowego na sezon 2024/25. Jest on odzwierciedleniem kultowego stylu drużyny, wyrażającego ducha Milanu.

Kultura AC Milan wyraża się w kreatywności i wyrazistych kolorach. Najnowszy trzeci zestaw to powiew świeżości, wprowadza nowe barwy na boisko. Unikalny komplet na sezon 2024/25 jest w kolorze szarym, z miętowym kołnierzykiem i rękawami oraz detalami w kolorze winogronowym – w tym jednokolorowym herbem klubu – co odzwierciedla charakterystyczny styl Milanu.

Marco Mueller, starszy dyrektor ds. zarządzania linią produktów PUMA Teamsport Apparel, powiedział: Trzeci zestaw 2024/25 odzwierciedla unikalną mieszankę tradycji i innowacji, która definiuje AC Milan i stanowi integrację z młodymi fanami klubu. Naszym celem było stworzenie koszulki, która będzie się wyróżniać, zachowując jednocześnie tożsamość klubu. Ten zestaw odzwierciedla odwagę i ducha Milanu”.

Maikel Oettle, dyrektor handlowy AC Milan, skomentował:Nowy, trzeci zestaw opracowany przez PUMA jest potwierdzeniem tego, co oznacza bycie reprezentantem Mediolanu – innowacyjność, elegancję i głębokie połączenie z tradycją naszego miasta. Jesteśmy podekscytowani widokiem zarówno zawodników, jak i fanów przywdziewających te barwy, reprezentujące nowoczesną odsłonę tożsamości klubu. Współpraca z PUMA pozwala nam na dalsze poszerzanie możliwości nie tylko w zakresie stylu, ale także ekologii, ponieważ naszym celem jest bycie przykładem zarówno na boisku, jak i poza nim”.

Trzeci zestaw w sezonie 2024/25 jest dostępny zarówno w wersji Authentic, jak i Replica. Koszulka Authentic jest wykonana z tkaniny PUMA ULTRAWEAVE, zaprojektowanej w celu zmniejszenia ciężaru i tarcia, gwarantuje wydajność na najwyższym poziomie. Koszulka Replica ma ten sam charakterystyczny wygląd i bardziej swobodny krój, idealny zarówno na dni meczowe, jak i do noszenia na co dzień. W obu wersjach zastosowano technologię odprowadzania potu dryCELL firmy PUMA, aby zapewnić kibicom i zawodnikom uczucie suchości i wygodę.

Sposób produkcji koszulek odzwierciedla zaangażowanie PUMA w ochronę środowiska. Repliki koszulek są produkowane z zastosowaniem technologii RE:FIBRE, wykorzystującej odpady włókiennicze z recyklingu do tworzenia nowych materiałów bez utraty jakości. Inicjatywa ta stanowi znaczący krok w kierunku bardziej cyrkularnego i zrównoważonego procesu produkcji koszulek piłkarskich.

Firma PUMA i klub AC Milan dzięki technologii RECYS po raz pierwszy wykonają nadruki nazwisk i numerów na każdej koszulce w sposób, który pozwoli na pełen recykling. Jest to dalszy krok PUMA i AC Milan w kierunku realizacji celów zrównoważonego rozwoju, gdyż nieustannie starają się one działać na rzecz bardziej proekologicznej przyszłości.

Nowy trzeci zestaw AC Milan na sezon 2024/25 zostanie zaprezentowany na boisku podczas meczu pierwszej drużyny AC Milan z Parmą na Stadio Ennio Tardini 24 sierpnia.

Trzeci zestaw strojów AC Milan jest dostępny w sklepach PUMA, na PUMA.com, w oficjalnych sklepach AC Milan, na store.milan.com i u wybranych sprzedawców detalicznych na całym świecie od czwartku 22 sierpnia.

ZDJĘCIA:
Trzeci Zestaw AC Milan Zdjęcia Zawodników

Trzeci Zestaw AC Milan Zdjęcia Produktu

WIDEO:
YouTube:
https://youtu.be/muLgv4xi4Fo

kontakt dla mediów
Junior Account Executive, MSL Group
Julia Madusiok

julia.madusiok@publicisgroupe.com

tel: +48 662 110 603

Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić trendy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.

załączniki

kontakt dla mediów
Junior Account Executive, MSL Group
Julia Madusiok

julia.madusiok@publicisgroupe.com

tel: +48 662 110 603

Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić trendy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.