media/marketing/reklama

Trzeci sezon programu „W Polskę na weekend”

Na antenie Telewizji WP we wtorek 20 sierpnia o godzinie 22:00 zostanie wyemitowany pierwszy odcinek nowego sezonu programu „W Polskę na weekend”. Prowadzący, Klaudiusz Michalec, pokazuje w nim turystyczne zakątki Polski warte odwiedzenia, udowadniając jednocześnie zarówno zwolennikom, jak i sceptykom turystyki krajowej, że nasze rodzime, polskie atrakcje wcale nie są gorsze od tych zagranicznych.

W trzecim sezonie zobaczymy 10 odcinków, w których Klaudiusz Michalec po raz pierwszy zachwyci się Polską zarówno w jej letniej, jak i w jesienno-zimowej odsłonie. Swoją wyprawę rozpocznie od Gdańska, w którym odwiedzi znane, jak i zapomniane przez turystów miejsca. Z kolei na Mazurach Środkowych zajrzy do nieformalnej stolicy żeglarstwa, pokaże najlepsze miejsca na rowerowe wycieczki i niezwykłe państwo w państwie. Zwiedzanie Podbeskidzia rozpocznie od lotu szybowcem nad Bielskiem-Białą, a następnie oprowadzi widzów po „Małym Wiedniu”.

Prowadzący odkryje również wiele tajemnic Torunia - popłynie w rejs statkiem, rozerwie się podczas meczu żużla i nauczy się robić prawdziwe i najlepsze pierniki. Wybierze się również do najmniejszego województwa w kraju, na Opolszczyznę, gdzie zaprezentuje widzom pałace, niezwykłą, bo okrągłą wieś oraz prawdziwe roboty. Z kolei na Warmii widzowie wraz z Klaudiuszem Michalcem będą mogli zobaczyć obecną i byłą stolicę regionu, klimatyczne, średniowieczne miasteczko, a nawet skrawek Francji w Polsce. A to wszystko zaledwie ułamek atrakcji, jakie czekają na widzów w nowym sezonie „W Polskę na weekend”.

Nowe odcinki programu „W Polskę na Weekend” niewątpliwie udowodnią widzom, że Polska jest piękna niezależnie od pory roku; czy mówimy o krajobrazach w jesienno-zimowych barwach czy o letnich i słonecznych wyprawach. Każdy odcinek to unikatowa podróż, pełna niespodzianek i ciekawostek, które zainspirują naszych widzów do odkrywania nieznanych zakątków Polski na własną rękę. Nasz kraj pełen jest różnorodności, kultur, historii i zapierających dech w piersiach miejsc mówi Magdalena Tais, dyrektor programowa Telewizji WP.

Nowe odcinki będą emitowane w każdy wtorek o godzinie 22:00, począwszy od 20 sierpnia. Poprzednie odcinki programu dostępne są na stronie https://wideo.wp.pl/. Na Tik Toku znajdziemy również profil programu pod nazwą @wpolskenaweekend, gdzie prezentowane są jego najciekawsze fragmenty. Jest to jeden z najpopularniejszych kanałów w kategorii Turystyka w Polsce; aktualnie obserwuje go ponad 150 tysięcy użytkowników. Do tej pory Telewizja WP wyemitowała 2 sezony programu. Za produkcję odpowiada dział Wideo Wirtualnej Polski, producenci: Paweł Klaman i Karolina Rębacka, reżyser: Maciej Ślęzak oraz sam prowadzący – Klaudiusz Michalec. Autorami zdjęć są: Bartłomiej Luliński – główny operator, a także Michał Masiak i Rafał Parczewski.

Zwiastun nadchodzącego sezonu programu można znaleźć tutaj:

Telewizja WP dostępna jest w ramach bezpłatnej telewizji naziemnej, na platformach Canal+ (kanał 69) i Cyfrowy Polsat (kanał 104) oraz w sieciach kablowych m.in.: Vectra (114), Netia (29), Orange (35), Multimedia (38), UPC (12/158/116), Inea (28), Toya (25) oraz w Pilot WP.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

Justyna Łukasiewicz
Młodsza Specjalistka ds. Komunikacji Korporacyjnej, Wirtualna Polska Holding S.A.
Justyna Łukasiewicz

justyna.lukasiewicz@grupawp.pl

informacje o firmie

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

Justyna Łukasiewicz
Młodsza Specjalistka ds. Komunikacji Korporacyjnej, Wirtualna Polska Holding S.A.
Justyna Łukasiewicz

justyna.lukasiewicz@grupawp.pl

informacje o firmie

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.