sport towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

PUMA i AC Milan prezentują zestaw wyjazdowy na sezon 2024 i 25 z debiutem na stadionie Yankee

30.07.2024 | Puma

Warszawa, 30 lipca 2024 r. – Firma PUMA i AC Milan oficjalnie zaprezentowały wyjazdowy strój klubu na sezon 2024/25. To połączenie ponadczasowego wzornictwa z nowoczesnym designem, które odzwierciedla charakter Milanismo.

Nowy strój wyjazdowy został zaprezentowany na Yankee Stadium, na którym AC Milan rozegrał mecz towarzyski z Manchesterem City. Podczas zmagań piłkarskich zawodnicy AC Milan w pierwszej połowie wystąpili w stroju domowym, a następnie zaskoczyli fanów i po przerwie grali już w nowym zestawie wyjazdowym. Po raz pierwszy w historii nowy strój został zaprezentowany w tak nieszablonowy sposób.

Warto zwrócić uwagę na detale koszulki wyjazdowej AC Milan 2024/25. Klasyczny biały zestaw w połączeniu z czerwono-czarnym kołnierzykiem polo i monochromatycznym herbem reprezentują ducha sukcesu i stylu drużyny, to także synonim wspaniałej gry. Wzór w prążki stanowi historyczny akcent i podkreśla początki klubu AC Milan, stworzonego jako Milan Football and Cricket Club.

Maikel Oettle, dyrektor handlowy AC Milan, skomentował: „Prezentując nasz nowy zestaw strojów wyjazdowych na sezon 2024/25 po raz pierwszy na boisku na stadionie Yankee, nieustannie przesuwamy granice tego, w jaki sposób łączymy się z fanami i ze społecznością. Ten zestaw nie tylko reprezentuje elegancję i innowacyjność, które definiują nasz klub, ale także świadczy o naszym ciągłym zaangażowaniu na rzecz kibiców. Współpraca z PUMA pozwala nam uhonorować różnorodne pochodzenie klubu, a jednocześnie aktywnie wspierać społeczność przez inicjatywy takie jak projekt »City and Milan for Change«, wzmacniając wartości, które definiują nasz zespół”.

Marco Mueller, starszy dyrektor ds. zarządzania linią produktów PUMA Teamsport Apparel, dodał: „Ten zestaw wyjazdowy jest symbolem dziedzictwa AC Milan i finezji, która uosabia klub. Chcieliśmy stworzyć koszulkę, która nie tylko oddaje hołd historii AC Milan i jego początkom, ale także wykorzystuje najnowsze technologie. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać rozwój AC Milan dzięki zestawowi, który łączy elegancję z innowacyjnością”.

Zestaw wyjazdowy na sezon 2024/25 będzie dostępny zarówno w wersji Authentic, jak i Replica. Koszulka Authentic jest wykonana z tkaniny PUMA ULTRAWEAVE, zaprojektowanej, by zmniejszyć ciężar i tarcie, gwarantuje wydajność na najwyższym poziomie. Koszulka Replica ma ten sam charakterystyczny wygląd i bardziej swobodny krój, idealny zarówno na dni meczowe, jak i do noszenia na co dzień. W obu wersjach zastosowano technologię odprowadzania potu dryCELL firmy PUMA, aby zapewnić kibicom i zawodnikom uczucie suchości i wygodę.

Sposób produkcji koszulek odzwierciedla zaangażowanie PUMA w ochronę środowiska. Repliki koszulek są produkowane z zastosowaniem technologii RE:FIBRE, wykorzystującej odpady włókiennicze z recyklingu do tworzenia nowych materiałów bez utraty jakości. Inicjatywa ta stanowi znaczący krok w kierunku bardziej cyrkularnego i zrównoważonego procesu produkcji koszulek piłkarskich.

Premiera koszulki wyjazdowej jest częścią szerszej inicjatywy – „City and Milan for Change” – czyli wspólnych działań Manchesteru City i AC Milan, wspieranych przez PUMA. Inicjatywa koncentruje się na wspieraniu społeczności Nowego Jorku przez szereg działań powiązanych z ostatnim meczem towarzyskim obu drużyn. Jednym z najważniejszych wydarzeń było specjalne, wspólne spotkanie społeczności w New Jersey (26 lipca), które zgromadziło ponad 60 chłopców i dziewcząt z programu piłkarskiego „Success Academy Charter Schools”, aktywnie wspieranego przez Fondazione Milan od 2021 roku, oraz dzieci z programu „City in the Community” (CITC) Soccerbloc na Staten Island. W wydarzeniu wzięli też udział legendarni piłkarze z obu klubów.

W ramach świętowania premiery nowego stroju wyjazdowego AC Milan i PUMA zorganizowali ekskluzywne wydarzenie „House of Milan”. Odbyło się 28 lipca na Manhattanie.

Zestaw wyjazdowy AC Milan jest dostępny w sklepach PUMA, na stronie PUMA.com, w oficjalnych sklepach AC Milan, na stronie store.acmilan.com i u wybranych sprzedawców detalicznych na całym świecie od 28 lipca.

ZDJĘCIA:

NYC AC Milan Zestaw Wyjazdowy

AC Milan Zestaw Wyjazdowy Zawodnicy

AC Milan Zestaw Wyjazdowy Produkt

WIDEO:

YouTube: https://youtu.be/JdYggCSsMcc

kontakt dla mediów
Junior Account Executive, MSL Group
Julia Madusiok

julia.madusiok@publicisgroupe.com

tel: +48 662 110 603

Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe, w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić trendy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.

załączniki

kontakt dla mediów
Junior Account Executive, MSL Group
Julia Madusiok

julia.madusiok@publicisgroupe.com

tel: +48 662 110 603

Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe, w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić trendy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.