handel

Carrefour rozdaje ºpunkty PAYBACK - 1000 ºpunktów do zdobycia dla nowych użytkowników programu

01.07.2024 | Carrefour Polska

Carrefour i PAYBACK przygotowali na lipiec specjalną ofertę dla osób, które dotychczas nie korzystały z tego programu lojalnościowego. Wszyscy, którzy zarejestrują swoją kartę PAYBACK i dokonają cztery razy zakupów w sklepach Carrefour lub na carrefour.pl za minimum 20 złotych, otrzymają dodatkowo 1000 ºpunktów, które mogą wykorzystać m.in. do obniżenia wartości swoich paragonów.

Pod koniec maja ruszyła długo oczekiwana współpraca Carrefour i PAYBACK, w ramach której klienci robiący zakupy w sklepach lub na stronie internetowej sieci, mogą korzystać ze wszystkich zalet tego największego w Polsce multipartnerskiego programu lojalnościowego. 

Na lipiec br. partnerzy (Carrefour i PAYBACK) przygotowali specjalną ofertę dla wszystkich klientów, którzy jeszcze nie zarejestrowali swojej karty. Do 31 lipca wszyscy nowi użytkownicy, którzy zarejestrują kartę PAYBACK, otrzymają kupon, który może zostać aktywowany w aplikacji PAYBACK, na PAYBACK.pl oraz po połączeniu kont w aplikacji Mój Carrefour i na carrefour.pl (akcja obejmuje również zakupy online). Do akcji wliczają się zakupy z aktywowanym kuponem, wykonane raz dziennie za min. 20 zł (po uwzględnieniu rabatów), z wyłączeniem produktów, które nie biorą udziału w akcji. Po zrobieniu 4 razy zakupów w Carrefour o minimalnej wartości użytkownicy otrzymają w prezencie aż 1000 ºpunktów PAYBACK.

Dzięki integracji aplikacji obu partnerów korzystanie z PAYBACK w Carrefour jest bardzo łatwe. Aby zbierać ºpunkty PAYBACK, klienci mogą: dokonywać zakupów online z kartą partnera, okazać przy kasie swoją plastikową kartę lub aplikację mobilną. Osoby, które jednak preferują mieć wszystkie korzyści z zakupów w Carrefour w jednym miejscu, mogą przypisać PAYBACK w aplikacji mobilnej "Mój Carrefour" lub na carrefour.pl dla zakupów online. Taka rejestracja pozwala jednym odbiciem aplikacji korzystać z akcji promocyjnych i lojalnościowych organizowanych przez Carrefour i jednocześnie zbierać ºpunkty PAYBACK.

Zasady akcji dostępne są na stronie: https://www.carrefour.pl/payback.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.