wydarzenia ekonomia/biznes/finanse

Prestiżowy tytuł Superbrands 2024 dla Volkswagen Financial Services

 

Kapituła prestiżowego plebiscytu Superbrands wyłoniła najsilniejsze marki biznesowe na polskim rynku, wyróżniając je tytułem „Business Superbrands 2024”. W gronie nagrodzonych znalazła się marka Volkswagen Financial Services.

– To wyjątkowe wyróżnienie stanowi ukoronowanie naszych dotychczasowych przemyślanych działań oraz strategii. Jest też potwierdzeniem tego, o czym wiemy i co komunikujemy: że jesteśmy nr 1 w finansowaniu aut, niekwestionowanym liderem na rynku – podkreśla Dariusz Brodnicki, Dyrektor Departamentu Marketingu i Brand Managementu w Volkswagen Financial Services.

Laureatów wyłonili eksperci z Konfederacji Lewiatan – najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej reprezentującej interesy pracodawców w Polsce i Unii Europejskiej. Poddając marki wnikliwej ocenie, eksperci branżowi brali pod uwagę ich pozycję rynkową, jakość́ oferty, charakter relacji B2B, innowacyjność́ oraz zaangażowanie społeczne. Atutem była także wysoka dynamika rozwoju i pozycja marki na tle konkurencji.

– Silna marka jest drogowskazem dla konsumenta, ułatwia decyzje zakupowe – mówi Nina Kowalewska-Motlik, CEO New Communications, wyłącznego przedstawiciela Superbrands Ltd. na Polskę. – Silne marki to takie, z których wyrazistą filozofią chcemy się identyfikować; których komunikacja marketingowa do nas przemawia: bawi nas, wzrusza, przekonuje; które sprawiają, że czujemy się częścią podobnie myślącej i czującej społeczności. Budowa takiej marki to ciężka, wieloletnia praca. Warto ją nagradzać.

Więcej informacji o Superbrands na stronie internetowej plebiscytu: https://superbrands.pl/.

kontakt dla mediów
Piotr Żabowski
dfusion communication, Volkswagen Financial Services
Piotr Żabowski

piotr.zabowski@dfusion.pl

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Piotr Żabowski
dfusion communication, Volkswagen Financial Services
Piotr Żabowski

piotr.zabowski@dfusion.pl

informacje o firmie