handel

Dwa i pół tysiąca koszyków niespodzianek od Carrefour przed wakacjami

14.06.2024 | Carrefour Polska

W sklepach Carrefour ruszyła właśnie przedwakacyjna odsłona “Koszyków Niespodzianek” - akcji, w ramach której sieć przygotowała rekordową liczbę 2500 koszyków z tajemniczą zawartością. Po raz pierwszy pojawią się one we wszystkich hipermarketach sieci w Polsce i będą kosztować równe 150 zł, podczas gdy wartość produktów w nich umieszczonych wynosić będzie nawet 1300 zł.

Od dzisiaj (14.06) klienci wszystkich hipermarketów Carrefour w Polsce, będą mogli kupić “koszyki niespodzianki” - szczelnie zafoliowane wózki sklepowe wypełnione produktami z kategorii drogerii i perfumerii oraz non-food, w tym: sprzętem RTV, produktami małego AGD, meblami, dekoracjami domu i ogrodowymi, zabawkami i sprzętem sportowym. 

W tej przedwakacyjnej odsłonie akcji wartość towarów znajdujących się w koszykach niespodziankach będzie wahać się od 600 do 1300 złotych, jednak za każdy taki koszyk klient zapłaci dokładnie 150 złotych. 

  • Widzimy bardzo duże zainteresowanie naszą akcją, co tylko utwierdza nas w przekonaniu, że podążanie za trendami i innowacjami przekłada się na ciekawość i satysfakcję naszych klientów. Każda kolejna edycja niosła ze sobą coś nowego, dzięki czemu dziś możemy pochwalić się rekordową liczbą koszyków w rekordowej liczbie hipermarketów. - mówi Sylwester Mroczek, Menedżer Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska. W tej edycji łączymy to co najlepsze i najbardziej lubiane przez klientów - produkty non-food i kosmetyki dla niej, dla niego i dla domu. Nie bez powodu zwiększyliśmy też liczbę naszych koszyków prawie dwukrotnie (będzie ich tym razem 2500), za każdym razem rozchodzą się one w okamgnieniu, a tym razem liczymy na to, że zostanie coś dla klientów robiących zakupy po pracy. To ostatnia tego typu akcja przed wakacjami, ale myślami jesteśmy już kilka miesięcy wprzód, planując kolejne niestandardowe akcje - mówi Sylwester Mroczek, Menedżer Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska. 

Koszyki dostępne we wszystkich hipermarketach Carrefour w całej Polsce możliwe będą do kupienia od dnia 14.06 od godziny 12:00. Codziennie, aż do 22 czerwca, sieć będzie przygotowywać kolejne partie nowych koszyków dla swoich klientów. Łącznie w całej akcji powstanie ich 2500 tysiąca sztuk, czyli średnio ok. 25 na jeden hipermarket.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.