handel

MAKRO ogólnopolskim cyklem „Super Sklep” wspiera klientów ODIDO

MAKRO Polska prowadzi edukacyjne spotkania Super Sklep, dedykowane właścicielom sklepów ODIDO. Stanowią one okazję do poszerzenia kompetencji biznesowych oraz integrowania sektora handlu tradycyjnego. Cykl obejmie całą Polskę. Odbywają się wówczas prezentacje ekspertów m.in. na temat modelu Elevate oraz trendów rynkowych w polskim handlu.

 

Edukacyjne spotkania stanowią okazję do poszerzenia kompetencji biznesowych oraz integrowania sektora handlu tradycyjnego.

 

– W ten sposób tworzy się silna społeczność franczyzowa ODIDO. Mając regularny kontakt z partnerami, łatwiej nam wsłuchiwać się w ich potrzeby i wspierać w konkurowaniu z placówkami wielkopowierzchniowymi i dyskontami – wyjaśnia Łukasz Terelak, Starszy kierownik ds. handlu w MAKRO Polska.

 

Podczas spotkań sieć stawia na dialog i budowanie rozwiązań w oparciu o potrzeby franczyzobiorców, którzy chętnie dzielą się swoim doświadczeniem, otwarcie rozmawiają o potrzebach i oczekiwaniach.

 

– Dzięki dyskusjom mamy możliwość wysłuchania bieżących spostrzeżeń, w których obszarach można zoptymalizować funkcjonowanie sieci w celu poprawy efektywności współpracy oraz zwiększenia zysku naszych franczyzobiorców – dodaje Łukasz Terelak.

 

Cykl spotkań Super Sklep obejmuje całą Polskę. Wydarzenia miały już miejsce w Żninie, Płocku, Mielnie, Kielcach i we Wrocławiu. Odbywają się wówczas prezentacje ekspertów m.in. na temat modelu Elevate oraz trendów rynkowych w polskim handlu. Ich celem jest również poszerzanie kompetencji biznesowych i wiedzy asortymentowej klientów, a w efekcie dalszy rozwój sektora handlu tradycyjnego.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.

METRO,  globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.

METRO,  globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl