sport media/marketing/reklama

PUMA i AC Milan świętują dziedzictwo Rossonerich, wprowadzając na rynek domowy strój na sezon 24 i 25

23.05.2024 | Puma

Warszawa, 23 maja, 2024 — Firma sportowa PUMA i AC Milan zaprezentowały domowy strój klubu na sezon 2024/25, płynnie łącząc historię Rossonerich z przyszłością designu koszulek.

Nic nie mówi o piłkarskim dziedzictwie tak, jak czerwono-czarne pasy stroju AC Milan. Jest to synonim sukcesu, pasji i stylu - od 1899 roku od murawy aż po ulice.

Tam, gdzie czerwień spotyka się z czernią, piłka nożna spotyka się z rodziną, a klasyczne kolory to – prawdziwa esencja Milanismo. Reprezentują one pasję, która niczym krew płynie w żyłach fanów oraz tradycję przekazywaną z pokolenia na pokolenie i noszoną przez najlepszych zawodników, którzy kiedykolwiek grali na murawie.

Klasyczny styl nowej koszulki, z czerwono-czarnymi paskami i białymi detalami, jest nawiązaniem do 125-letniej historii klubu, celebrowanej również poprzez specjalną naszywkę z tyłu koszulki - która będzie obecna we wszystkich zestawach PUMA w tym sezonie. Charakterystyczną cechą nowego stroju jest napis "Social Club Institution" na wewnętrznym kołnierzu, który symbolizuje niezłomne zaangażowanie klubu w kwestie społeczne oraz podkreśla rolę AC Milan jako instytucji społecznej i kulturalnej zaangażowanej w promowanie pozytywnych zmian społecznych, zgodnych z jej wartościami.

Maikel Oettle, dyrektor handlowy AC Milan, skomentował: „Nowy zestaw domowy AC Milan jest świadectwem naszego bogatego dziedzictwa Milanismo, które jest w stanie zgromadzić ponad 500 milionów fanów na całym świecie. Ta koszulka uosabia ducha pasji, poświęcenia i innowacji, który jest definicją naszego klubu. Jesteśmy dumni, że możemy zaprezentować ten specjalny strój, który odzwierciedla nasze zaangażowanie w doskonałość piłki nożnej oraz pokazuje naszą rolę jako instytucji społecznej i kulturalnej".

Marco Mueller, starszy dyrektor ds. zarządzania linią produktów PUMA Teamsport Apparel, dodał: „AC Milan to coś więcej niż klub - to symbol efektywności na najwyższym poziomie, który chcemy połączyć z innowacjami w zakresie wydajności, wzornictwa i technologii. Dzięki klasycznym kolorom nowy strój podkreśla to, jak miłość do AC Milanu była przekazywana przez pokolenia, z Mediolanu prosto na resztę świata".

Marco kontynuował: „Po raz pierwszy od początku sezonu 2024/25 nasze klubowe repliki koszulek są produkowane przy użyciu procedury RE: FIBRE, która obejmie 35 klubów i ponad trzy miliony ubrań wykonanych tą technologią, tworząc bardziej cyrkularny i zrównoważony sposób produkcji koszulek piłkarskich".

Proces RE:FIBRE koncentruje się na odpadach włókienniczych jako głównym źródle materiału do tworzenia nowych tekstyliów. Materiał z recyklingu może być wielokrotnie wykorzystywany do ponownego użycia bez utraty jakości, co czyni RE:FIBRE bardziej długoterminowym rozwiązaniem.

Replika koszulki łączy ten sam wygląd z funkcją odprowadzania potu dry-CELL, która zapewnia suchość i wygodę. Idealna zarówno na dzień meczu, jak i do noszenia na co dzień. Jest ona również wykonana w innowacyjnej technologii recyklingu RE:FIBRE firmy PUMA i zawiera co najmniej 95% przetworzonych odpadów włókienniczych - dzięki czemu koszulka jest zarówno modnym akcentem, jak i symbolem sportowej doskonałości oraz zrównoważonego rozwoju. Łączy w sobie wszystko, co ma ogromne znaczenie dla fanów Milanu.

Maikel Oettle, dyrektor handlowy AC Milan, również podzielił się komentarzem na temat inicjatywy RE:FIBRE: „Podejmując działania takie jak RE:FIBRE, AC Milan stara się budować lepszą przyszłość dla następnego pokolenia fanów piłki nożnej, podkreślając znaczenie zrównoważonego rozwoju i naszych wartości na arenie międzynarodowej".

Koszulka Authentic będzie noszona przez zawodników AC Milan na boisku San Siro jak i przez fanów na całym świecie. Została ona wykonana z materiału PUMA ULTRAWEAVE, który zmniejsza jej wagę i tarcie oraz ma sportowe dopasowanie, tym samym zapewniające wydajność na najwyższym poziomie.

Nowy strój domowy AC Milan 2024/25 zadebiutuje na boisku podczas ostatniego domowego meczu sezonu na San Siro przeciwko Salernitanie, a także będzie noszony przez pierwszą drużynę podczas meczu towarzyskiego z AS Romą w Perth w Australii 31 maja.

Zestaw domowy AC Milan 2024/25 jest dostępny od 23 maja w sklepach PUMA i na PUMA.com oraz we wszystkich oficjalnych sklepach AC Milan, na store.milan.com i u wybranych sprzedawców detalicznych na całym świecie.

 

Zdjęcia:

AC Milan Strój Domowy

AC Milan Strój Domowy Zawodnicy

Wideo:

YouTube Link: https://youtu.be/EdR89wz8bew

 

 

kontakt dla mediów
Junior Account Executive, MSL Group
Julia Madusiok

julia.madusiok@publicisgroupe.com

tel: +48 662 110 603

Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić wpływy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w  Herzogenaurach w Niemczech.

załączniki

kontakt dla mediów
Junior Account Executive, MSL Group
Julia Madusiok

julia.madusiok@publicisgroupe.com

tel: +48 662 110 603

Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić wpływy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w  Herzogenaurach w Niemczech.