handel media/marketing/reklama

“Koszyki niespodzianki” powracają - 5 razy więcej koszyków i nowy asortyment w Carrefour

08.05.2024 | Carrefour Polska

Carrefour, jako jedna z pierwszych sieci handlowych w Polsce, w kwietniu br. wprowadził do swoich sklepów niecodzienną promocję. Chodzi o “koszyki niespodzianki”, w których klienci mogli w ciemno kupić produkty warte nawet 10 razy więcej. Już w najbliższy piątek 10 maja, rusza druga odsłona tej akcji, w ramach której sieć przygotowała ponad 1000 nowych koszyków z tajemniczą zawartością. Pojawią się one w 40 hipermarketach sieci i będą kosztować równe 150 zł. W ofercie znajdzie się również nowy rodzaj koszyków, z asortymentem idealnym na nadchodzący Dzień Dziecka.  

Już w najbliższy piątek (10.05) klienci 40 wybranych hipermarketów Carrefour w Polsce, zlokalizowanych m.in. w Katowicach, Bydgoszczy, Olsztynie, Elblągu czy Wrocławiu, będą mogli kupić “koszyki niespodzianki”. To szczelnie zafoliowane wózki sklepowe wypełnione produktami z kategorii non-food i oferowane za ułamek ich wartości. Polacy pokochali tę formę zakupów “w ciemno”, na co wskazuje rekordowy czas sprzedaży wózków w pierwszej edycji akcji, która odbyła się w Carrefour w kwietniu br. W Zielonej Górze klienci wykupili cały “asortyment” w zaledwie 8 minut, a w całej sieci Carrefour zniknęły one w niecałe 2 godziny.

W drugiej odsłonie tej akcji, która rusza w najbliższy piątek, o godz. 12.00, wartość towarów znajdujących się w koszykach niespodziankach będzie wahać się od 600 do nawet ponad 1500 złotych, jednak za każdy taki koszyk klient zapłaci dokładnie 150 złotych. Tym razem poza klasycznymi koszykami, sieć wystawi dla swoich klientów także koszyki “dziecięce”, w których znajdować się będą zabawki oraz produkty idealnie nadające się np. na zbliżający się dzień dziecka.

  • Sprzedaż koszyków niespodzianek w pierwszej edycji akcji Carrefour przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Ponad 200 koszyków wystawionych w 20 hipermarketach zniknęło w niecałe 2 godziny. Pokazuje to, jak dobrze trafiliśmy z naszą promocją w oczekiwania polskich konsumentów - mówi Sylwester Mroczek, Menedżer Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska. Teraz idziemy za ciosem i już w najbliższy piątek 10 maja zaoferujemy klientom ponad 1000 nowych koszyków, czyli 5 razy więcej niż w poprzedniej akcji. Będą one dostępne w 40 hipermarketach Carrefour zlokalizowanych w wielu nowych miastach. W koszykach klienci znajdą już nie tylko sprzęt RTV, produkty małego AGD, meble, dekoracje do domu czy sprzęt sportowy, ale także z uwagi na nadchodzący Dzień Dziecka, asortyment dla najmłodszych. Specjalnie koszyki “dziecięce” składać się będą z wyselekcjonowanych zabawek i gadżetów. Jesteśmy przekonani, że trafią one w gusta niejednego klienta - mówi Sylwester Mroczek, Menedżer Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska. 

Koszyki dostępne w 40 hipermarketach Carrefour w całej Polsce możliwe będą do kupienia od najbliższego piątku od godziny 12:00. Sieć udostępni klientom ponad 2 razy więcej tajemniczych wózków niż pierwszej edycji akcji. Wózki od piątku będą czekać na chętnych w sklepach sieci w całej Polsce. 

Lista sklepów Carrefour biorących udział w akcji:

Hipermarket Carrefour Łódź ul. Kolumny

Hipermarket Carrefour Kraków, ul.  Zakopiańska

Hipermarket Carrefour Warszawa, C.H. Targówek

Hipermarket Carrefour Warszawa C.H. Reduta

Hipermarket Carrefour Wrocław C.H. Borek

Hipermarket Carrefour Katowice, ul.  Roździeńskiego

Hipermarket Carrefour Warszawa C.H. Bemowo

Hipermarket Carrefour Szczecin Turzyn

Hipermarket Carrefour Gdańsk, Galeria Morena

Hipermarket Carrefour Warszawa, ul.  Wileńska

Hipermarket Carrefour Kraków, ul.  Czyżyny

Hipermarket Carrefour Toruń, ul.  Olsztyńska

Hipermarket Carrefour Bydgoszcz, ul.  Pomorska

Hipermarket Carrefour Sosnowiec, ul.  Staszica

Hipermarket Carrefour Warszawa C.H. Westfield Arkadia

Hipermarket Carrefour Zielona Góra, ul.  Dąbrówki

Hipermarket Carrefour Legnica, ul. Piłsudskiego

Hipermarket Carrefour Elbląg, ul.  Dąbka

Hipermarket Carrefour Kraków, ul.  Witosa

Hipermarket Carrefour Łódź, ul.  Szparagowa

Hipermarket Carrefour Łódź, ul.  Przybyszewskiego

Hipermarket Carrefour Kalisz, ul.  Poznańska

Hipermarket Carrefour Chorzów, ul.  Parkowa

Hipermarket Carrefour Zamość, ul.  Lwowska

Hipermarket Carrefour Gliwice, ul.  Nowaka-Jeziorańskiego

Hipermarket Carrefour Olsztyn, ul.  Krasickiego

Hipermarket Carrefour Grudziądz, ul. Konarskiego

Hipermarket Carrefour Bydgoszcz C.H. Glinki

Hipermarket Carrefour Głogów, ul. Ks. Józefa Poniatowskiego

Hipermarket Carrefour Kwidzyn, ul. 3 Maja

Hipermarket Carrefour Białystok, ul. Wrocławska

Hipermarket Carrefour Lublin, ul. Witosa

Hipermarket Carrefour Szczecin, Galeria Gryf

Hipermarket Carrefour Jastrzębie-Zdrój ul. Podhalańska

Hipermarket Carrefour Gdańsk Factory

Hipermarket Carrefour Poznań C.H. Posnania

Hipermarket Carrefour Ostrowiec Świętokrzyski

Hipermarket Carrefour Tarnów Gemini Park

Hipermarket Carrefour Częstochowa

Hipermarket Carrefour Kielce, Galeria Echo

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.