towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Nowe cykle i magazyn premium w serwisie Pyszności.pl

Rok po dołączeniu do portfolio Wirtualnej Polski, serwis Pyszności.pl zadebiutował w nowej, odświeżonej odsłonie. Przez ostatnie miesiące wprowadzono zmiany redakcyjne i produktowe. W serwisie pojawiło się również wiele nowości wydawniczych.

W serwisie Pyszności.pl pojawiły się m.in. cykle: „Sezon na talerzu” oraz „Zdrowie od kuchni”, które propagują świadomy dobór diety, sezonowe produkty czy proekologiczne postawy.  Redakcja realizuje także formaty social video, takie jak „Degustacje pyszności” czy „Obalmy mity”, przeznaczone dla swojej gigantycznej społeczności. W listopadzie premierę miał także Delicious Magazine - internetowy magazyn kulinarno – kulturalny,  format pełen inspiracji i eksperckich porad od kulinarnych autorytetów. Wprowadzone zmiany przyciągają nowych użytkowników, co doskonale  odzwierciadla fakt, iż w listopadzie Pyszności.pl zdobyły 6,8 mln RU (real users – rzeczywistych użytkowników), co zapewniło im pierwsze miejsce w kategorii „Kuchnia i gotowanie”. Serwis zyskał aż 2,7 mln RU w stosunku do listopada 2022, kiedy to oficjalnie dołączył do portfolio Wirtualnej Polski, wraz z całą spółką Mediapop.

Pyszności.pl: gotowanie to pasja

Tworząc na co dzień treści, redakcja kieruje się zasadą, że gotowanie to nie tylko zwykłe przygotowywanie posiłków. To prawdziwa sztuka i pasja, którą autorzy chcą dzielić się z innymi.

- Nasi użytkownicy są sercem kulinarnego świata Pyszności.pl. Cieszymy się, że razem możemy odkrywać smaki, tworzyć kulinarne dzieła sztuki i wspólnie bawić się gotowaniem. Razem tworzymy miejsce pełne smaków, aromatów i mnóstwa niewyczerpanej inspiracji. - mówi Julia Alama, szefowa Pyszności.pl. 

Pyszności.pl to setki autorskich przepisów: od tradycyjnych po te nietuzinkowe, z dalekiego wschodu czy w duchu zerowaste i smartlife, o różnym stopniu zaawansowania, zarówno dla kuchennych laików, jak i tych bardziej biegłych w sztuce gotowania. Pyszności.pl doradzają, jak jeść smacznie, ale i zdrowo, tworząc najbardziej viralowe wideo na polskim rynku kulinarnym. Dzięki temu udało się zbudować społeczność zaangażowanych fanów, bo marka przyciągnęła już 2,3 mln miłośników gotowania na Facebooku, 400 tys. na Instagramie i ponad 240 tys. na Tik-Toku. 

Nowa oferta sprzedażowa 

Pyszności.pl jako pozycja w portfolio Wirtualnej Polski – najprężniej rozwijającej się spółki mediowej w Polsce – daje duże możliwości dla potencjalnych reklamodawców. Serwis ukazał się w nowej odsłonie i został opracowany zarówno pod kątem kreowania doświadczeń użytkowników jak i warstwy wizualnej.  

- Wyjątkowa społeczność, która cały czas się rozwija, autorskie przepisy, treści premium, współpraca z ekspertami - to idealne środowisko, aby łączyć użytkowników z markami naszych klientów. Naszą mocną stroną jest wyjątkowy content video, który wciąga i inspiruje miliony użytkowników. W ramach nowej odsłony serwisu stworzyliśmy również wiele formatów content marketingowych, inicjowanych i realizowanych przez najlepszych dziennikarzy kulinarnych.  Odpowiadają one na potrzeby naszych użytkowników i jednocześnie przekazują wartości marek, które współtworzą je z nami. We wszystkich naszych projektach pokazujemy, że gotowanie to sztuka i niesamowita zabawa, ponieważ życie musi być pełne PYSZNOŚCI- mówi Patrycja Kurpińska – Head of Lifestyle w Wirtualnej Polsce. 

- Wartościowy content tego typu jest spójny z trendami w komunikacji reklamowej. Podążanie za nimi pozwala na docieranie do coraz większej grupy odbiorców, dlatego stanowi mocną część oferty skierowanej do naszych partnerów biznesowych dając jeszcze większe możliwości do zaprezentowania swoich produktów czy usług.  –  dodaje Elżbieta Stańska - Giera, Business Owner Pyszności.pl.

Pyszności.pl to serwis dynamiczny, podążający za współczesnymi trendami, skoncentrowany na tworzeniu długofalowych relacji z użytkownikami i wysokiej jakości treści. Autorskie przepisy, inspirujące content video, innowacyjne formaty content marketingowe tworzą środowisko, w którym każdy użytkownik może odnaleźć coś dla siebie.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.