handel

Seniorzy kupują taniej, codziennie. Carrefour świętuje 60. urodziny na świecie i rozszerza program Karty Seniora

27.09.2023 | Carrefour Polska

Karta Seniora Carrefour to znany i popularny przywilej tańszego kupowania dla wszystkich, którzy ukończyli 60. rok życia. Właśnie taki jubileusz świętuje w tym roku na świecie Carrefour. Początkowo w każdy wtorek, od niedawna także w czwartek, wszyscy równolatkowie sieci posiadający Kartę Seniora (a także starsi) mają do 10 proc. rabatu na kolejne zakupy. Z okazji urodzin sieć zdecydowała, że rabat, do końca października, obowiązywał będzie we wszystkie dni tygodnia.

W ślad za popularnością Karty Seniora - rozwiązania pozwalającego we wszystkie wtorki korzystać z dziesięcioprocentowego rabatu na zakupy w sklepach Carrefour, sieć zdecydowała niedawno o rozszerzeniu akcji. W ten sposób, osoby które ukończyły 60 lat mogą robić tańsze zakupy także w czwartki. W bieżącym roku Carrefour obchodzi 60. urodziny. Dokładnie tyle lat temu we Francji, otwarty został pierwszy sklep tej marki. Z tej okazji zdecydowano, że rabaty obowiązujące dzięki Karcie Seniora obowiązywać będą do końca października przez wszystkie dni tygodnia.

Po sukcesie i dobrym odbiorze, z jakim spotkała się decyzja o dodaniu jeszcze jednego dnia z rabatami dla seniorów, uznaliśmy że w ramach urodzinowego prezentu, rozszerzymy zakres obowiązywania zniżek na cały tydzień — mówi Marta Baran, Dyrektorka Działu Zarządzania Relacjami Z Klientem. Zależy nam, by oprócz wielkiej loterii z nagrodami, dać naszym klientom coś jeszcze. To gest w kierunku seniorów, naszych równolatków i osób starszych niż sieć Carrefour. Wierzymy, że dzięki temu zakupy w naszych sklepach będą jeszcze przyjemniejsze — dodaje. 

Aby skorzystać z rabatu, uprawnione osoby powinny posiadać Kartę Seniora. To element lojalnościowy, który można wyrobić w Punkcie Obsługi Klienta w dowolnym sklepie Carrefour, w którym obowiązuje program Senior. Wszystkie osoby, które ukończyły 60. rok życia, przy zakupach za min, 50 zł z Kartą Seniora otrzymują do 10% rabatu w postaci e-kuponu do wykorzystania podczas kolejnych zakupów. Posiadaną Kartę można też przenieść do aplikacji Mój Carrefour. Wystarczy wpisać numer Karty lub zeskanować telefonem umieszczony na niej kod kreskowy.

Program Karta Seniora to integralna część parasolowej inicjatywy “Akcja Antyinflacja”. Poprzez szereg działań wpływających na ceny kupowanych produktów, a także różnorodne akcje rabatowe Carrefour wspiera konsumentów w czasach niestabilnych cen. Wśród nich znajduje się również m.in. specjalny program rabatowy dla posiadaczy aplikacji “Mój Carrefour” oferujący 10 proc. rabatu na weekendowe zakupy czy gwarancja najniższych cen w każdej kategorii dzięki produktom marki Simpl.

Szczegóły akcji, która potrwa do końca października br. oraz listę sklepów, w których obowiązuje program Senior, znaleźć można na stronie:

https://www.carrefour.pl/programy-lojalnosciowe/karta-seniora

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. 
Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. 
Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.