towary konsumpcyjne transport

Emirates rozszerza usługę zamawiania posiłków przed lotem na terenie całej Europy

18.09.2023 | Emirates

18 września 2023 r. – Warszawa, Polska – Po udanym pilotażu usługi zamawiania posiłku przed lotem na trasach Emirates w Wielkiej Brytanii, linie wprowadzają ją także dla kolejnych połączeń. Oferta jest już dostępna dla podróżnych korzystających z rejsów obejmujących takie europejskie kierunki, jak Warszawa, Wenecja, Rzym, Bolonia, Praga, Wiedeń, Stambuł, Dublin, Hamburg, Bruksela oraz Madryt. Z opcji spersonalizowanych posiłków jako jedni z pierwszych skorzystają także pasażerowie podróżujący na popularnych trasach do i z Seszeli oraz Mauritiusa.

W ciągu najbliższych miesięcy przewoźnik planuje wprowadzenie usługi na trasach na całym świecie. Pozwoli ona pasażerom podróżującym w klasie biznes na wybór głównego dania już od 14 dni do 24 godzin przed planowanym odlotem. Dzięki temu pasażerowie będą mieć pewność, że za każdym razem otrzymają swoje ulubione danie. Usługa wyboru preferowanych przez podróżnych posiłków przyczyni się także do ograniczenia marnowania żywności.

Klienci mają możliwość przeglądania menu pokładowego na stronie emirates.com oraz w aplikacji Emirates. W menu znajdują się dania przygotowane przez szefa kuchni Emirates, inspirowane regionalnymi smakami i bazujące na świeżych, lokalnych produktach. W przykładowym menu znajdują się m.in. naleśniki z czekoladą, orzechami laskowymi i serem ricotta oraz kompot z moreli serwowane na śniadanie, polędwica wołowa z sosem tymiankowym, pieczonymi ziemniakami i gotowanymi warzywami podawane w ramach lunchu lub lekka kolacja w postaci smażonego na patelni pstrąga łososiowego z sosem szafranowym, blanszowaną zieloną fasolką, duszonymi buraczkami i polentą z dymką.

Aby zapewnić najwyższą jakość usług, personel pokładowy będzie miał dostęp do wcześniej zamówionego przez pasażerów menu dzięki urządzeniom elektronicznym, wyposażonym w funkcje, które już dziś w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji i raporty personelu, analizują preferencje klientów, ułatwiają optymalne planowanie menu i dostarczanie żywności na pokład oraz pomagają minimalizować marnotrawienie żywności.

Innowacyjne rozwiązania dla pasażerów i digitalizacja procesu podróży są obecnie jednymi z najważniejszych obszarów, na których koncentruje się Emirates. Usługa wcześniejszego zamawiania posiłków jest dodatkową opcją w pakiecie dostępnych już dla pasażerów usług, takich jak odprawa na stronie internetowej oraz w aplikacji, cyfrowe karty pokładowe, zarządzanie planem podróży, dostęp do cyfrowego menu na pokładzie, łatwa rejestracja w programie Skywards z natychmiastowym dostępem do bezpłatnego Wi-Fi na pokładzie czy wcześniejsze tworzenie playlisty w bibliotece rozrywki pokładowej ice.

Zamów swój posiłek już teraz

kontakt dla mediów
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager, MSL
Elżbieta Górecka-Wysocka

elzbieta.gorecka-wysocka@mslgroup.com

tel: +48 511 593 733

Zuzanna Cholewa
Account Director, MSL
Zuzanna Cholewa

zuzanna.cholewa@mslgroup.com

tel: +48 668 698 890

informacje o firmie

O Emirates

Linie lotnicze Emirates, obsługujące pasażerów międzynarodowych, rozpoczęły działalność w Polsce w 2013 roku, wypełniając niszę w segmencie lotów długodystansowych. Dzienne połączenia z Warszawy do Dubaju obsługiwane są przez ultranowoczesne Boeingi 777-300ER w dwu- i trzyklasowej konfiguracji, oferując pasażerom nowy wymiar podróżowania.

Ze swojego globalnego węzła w Dubaju linie Emirates obsługują pasażerów na sześciu kontynentach, świadcząc wysokiej jakości usługi transportu lotniczego, które wspomagają rozwój turystyki i wymiany handlowej. Linia zdobyła uznanie pasażerów za wiodące w branży usługi na ziemi i w powietrzu, świadczone przez pełnych pasji pracowników reprezentujących ponad 160 narodowości.

Linie Emirates dysponują największą na świecie flotą szerokokadłubowych samolotów Boeing 777 i Airbus A380, oferując przestronne kabiny i wyjątkowe usługi na pokładzie, takie jak podniebny salonik pokładowy i prysznic Shower Spa na pokładach samolotów A380 oraz system rozrywki pokładowej ice dostępny na wszystkich fotelach, który 17 lat z rzędu zajmuje czołowe miejsca w rankingu "best in sky". Emirates angażują się w działalność proekologiczną i skupiają się na trzech obszarach: ograniczeniu emisji, odpowiedzialnej konsumpcji oraz ochronie dzikiej przyrody i siedlisk. 

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com.

załączniki

kontakt dla mediów
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager, MSL
Elżbieta Górecka-Wysocka

elzbieta.gorecka-wysocka@mslgroup.com

tel: +48 511 593 733

Zuzanna Cholewa
Account Director, MSL
Zuzanna Cholewa

zuzanna.cholewa@mslgroup.com

tel: +48 668 698 890

informacje o firmie

O Emirates

Linie lotnicze Emirates, obsługujące pasażerów międzynarodowych, rozpoczęły działalność w Polsce w 2013 roku, wypełniając niszę w segmencie lotów długodystansowych. Dzienne połączenia z Warszawy do Dubaju obsługiwane są przez ultranowoczesne Boeingi 777-300ER w dwu- i trzyklasowej konfiguracji, oferując pasażerom nowy wymiar podróżowania.

Ze swojego globalnego węzła w Dubaju linie Emirates obsługują pasażerów na sześciu kontynentach, świadcząc wysokiej jakości usługi transportu lotniczego, które wspomagają rozwój turystyki i wymiany handlowej. Linia zdobyła uznanie pasażerów za wiodące w branży usługi na ziemi i w powietrzu, świadczone przez pełnych pasji pracowników reprezentujących ponad 160 narodowości.

Linie Emirates dysponują największą na świecie flotą szerokokadłubowych samolotów Boeing 777 i Airbus A380, oferując przestronne kabiny i wyjątkowe usługi na pokładzie, takie jak podniebny salonik pokładowy i prysznic Shower Spa na pokładach samolotów A380 oraz system rozrywki pokładowej ice dostępny na wszystkich fotelach, który 17 lat z rzędu zajmuje czołowe miejsca w rankingu "best in sky". Emirates angażują się w działalność proekologiczną i skupiają się na trzech obszarach: ograniczeniu emisji, odpowiedzialnej konsumpcji oraz ochronie dzikiej przyrody i siedlisk. 

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com.