handel

Carrefour umacnia swoją pozycję na rynku centrów handlowych w Polsce

12.09.2023 | Carrefour Polska

Carrefour Polska podsumował wyniki działalności swoich galerii handlowych w 2023 roku. Od stycznia firma podpisała na polskim rynku łącznie 36 umów najmu, nawiązując współpracę z 31 nowymi markami oraz przedłużyła około 140 kontraktów. W tym czasie do portfolio sieci dołączyły takie marki jak, m.in.: New Yorker, Dealz czy Tchibo, a wskaźnik komercjalizacji obiektów osiągnął poziom blisko 98%.

Carrefour zarządza w Polsce ponad 20 dużymi centrami handlowymi o łącznej powierzchni przekraczającej 230 000 m2 GLA. Firma aktywnie inwestuje w swój portfel nieruchomości – od początku 2023 roku przedłużyła już 138 umów najmu oraz podpisała 36 nowych kontraktów, rozszerzając portfolio o 31 nowych marek. To rezultat pozytywnego postrzegania galerii Carrefour przez najemców, wypracowanych dobrych wieloletnich relacji biznesowych, a także utrzymywania stabilnych wskaźników odwiedzalności poszczególnych obiektów. Wszystkie te wyżej wymienione czynniki mają wpływ na wysoki poziom komercjalizacji, który obecnie wynosi 97,6% totalu GLA.

- Pomimo trudnej sytuacji rynkowej związanej z wysoką inflacją i rosnącymi kosztami utrzymania, centra handlowe należące do Carrefour Polska osiągają bardzo dobre wyniki. Dzięki ugruntowanej pozycji naszych obiektów na lokalnych rynkach, skutecznym działaniom marketingowym oraz elastycznemu podejściu do zmiennych warunków panujących w branży, notujemy rosnące zainteresowanie najemców możliwością przedłużenia umów na kolejne lata, a także dołączeniem do naszego portfela nowych marek. Dzięki temu umacniamy pozycję naszych obiektów i stale podnosimy ich atrakcyjność — mówi Ewa Karska, Dyrektor Galerii Handlowych Carrefour.

Carrefour kontynuuje też, zapoczątkowany w poprzednich latach, proces modernizacji i rekomercjalizacji swoich obiektów. Obecnie sieć finalizuje już drugą rozbudowę Sonata Park w Sochaczewie, swojego flagowego parku handlowego, którego nowa część zostanie otwarta dla klientów jeszcze przed końcem 2023 roku.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. 
Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. 
Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.