handel ekonomia/biznes/finanse

Klienci Carrefour nie odczują w lipcu inflacji - sieć uruchamia kolejną odsłonę swojej sztandarowej akcji oszczędnościowej

04.07.2023 | Carrefour Polska

Według danych GUS inflacja w czerwcu 2023 r. wyniosła 11,5% rdr, a inflacja bazowa 10,7%. Wakacyjne miesiące mają przynieść utrzymanie tego wskaźnika, dlatego Carrefour chcąc wesprzeć swoich klientów w kolejnym miesiącu wzrostu cen na rynku, uruchomił nową odsłonę Akcji Antyinflacja. Przez cały lipiec będą oni mogli zrobić swojej zakupy w tej sieci nawet 10% taniej. Wystarczy, że wydadzą na nie 100 zł i zarejestrują zakup w aplikacji mobilnej, a także równolegle skorzystają z jednej z akcji towarzyszących, np. akcji Zyskopaki.

Akcja "Mistrzostwa w Oszczędzaniu", bo o niej mowa, skierowana jest do wszystkich klientów korzystających z aplikacji Mój Carrefour. Robiąc zakupy od poniedziałku do czwartku, można zdobyć e-bony do wykorzystania na kolejne zakupy. Im większe zakupy, tym większy zwrot.

Zakupy za co najmniej 100 złotych nagradzane zostaną e-bonem o wartości 10 złotych. Każde następne 100 złotych to dodatkowe 10 złotych e-bonu. Maksymalna wartość otrzymanego e-bonu wynosi 50 zł przy zakupach za kwotę równą lub przewyższającą 500,00 zł. Realizacja e-bonu w ciągu 14 dni od następnego dnia po jego otrzymaniu. Akcja trwa do końca lipca. 

Mistrzostwa w Oszczędzaniu to nasza innowacyjna odpowiedź na wyzwanie, jakie stawia wzrost cen. Chcemy, aby nasi klienci poczuli się jak prawdziwi mistrzowie oszczędzania, korzystając z naszej aplikacji i otrzymując atrakcyjne zwroty za zakupy, unikając jednocześnie konsekwencji wywołanych wysoką inflacją. Naszym celem jest wspieranie budżetów rodzinnych i zapewnianie satysfakcji z zakupów. Zapraszamy do naszej akcji, stwórzmy wspólnie mistrzowski zespół oszczędnych klientów - mówi Marta Baran, Customer Relationship Management Director w Carrefour Polska.

Zyskopaki

Carrefour jest świadomy, że wzrost cen może skutecznie ograniczać codzienne zakupy nawet w wakacje. Dlatego, aby pomóc swoim klientom zwiększyć poziom lipcowych oszczędności, sieć równolegle wprowadziła akcję “Zyskopaki”. Teraz kupując w jej ramach produkty w specjalnie stworzonych zestawach, można liczyć na zniżki nawet do 50% ich ceny wyjściowej. Akcja obejmuje produkty pierwszej potrzeby i pozwala zaoszczędzić kolejne kilka procent ceny całego swojego koszyka zakupowego.

5 filarów Akcji Antyinflacja

Akcja Antyinflacja w Carrefour to zdecydowana odpowiedź na wzrost cen. Jej głównymi elementami są przystępne cenowo produkty marek własnych Carrefour, które oferują jakość porównywalną z markowymi produktami, ale są od nich nawet o 30% tańsze. Aplikacja Mój Carrefour, która daje codzienne promocje na wybrane artykuły i 10% rabatu w weekendy. Dodatkowo, marka Simpl oferuje najtańsze produkty w swojej kategorii. Seniorzy mogą skorzystać z 10% rabatu we wtorki. Zaś w gazetkach promocyjnych Carrefour znajdują się Super Oferty z rabatami nawet do 50% na wybrane produkty. Dzięki temu Carrefour wspiera oszczędzanie w niełatwych ekonomicznie czasach i wciąż pozostaje atrakcyjnym miejscem zakupów dla coraz większej liczby Polaków.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.