handel ekonomia/biznes/finanse

CashBack, rachunki i jeszcze więcej. Supeco rozwija ofertę usług finansowych

03.07.2023 | Carrefour Polska

Należąca do Carrefour Polska sieć hurtowo-dyskontowa Supeco, dołączyła do swojej oferty usługi finansowe. Dzięki nim zarówno przedsiębiorcy preferujący zakupy w modelu cash&carry, jak i klienci indywidualni, będą mogli przy okazji wizyty w sklepie, m.in. pobrać pieniądze w kasie czy tanio opłacić rachunki i faktury. 

Sklepy Supeco zyskują na popularności w obecnych czasach wysokiej inflacji. To unikalny w Polsce koncept handlowy będący połączeniem hurtowni i dyskontu, który pozwala klientom biznesowym i indywidualnym na zrobienie kompleksowych zakupów w atrakcyjnych cenach, m.in. dzięki polityce rabatów kroczących, które rosną wraz ze wzrostem liczby zakupionych produktów. Teraz do oferty tej sieci dołączyły usługi finansowe:

Wszystkie usługi finansowe w Supeco funkcjonują na jak najprostszych zasadach. Ich wprowadzenie ma na celu zapewnienie klientom wygody, oszczędność czasu i możliwość realizacji różnych transakcji finansowych w jednym miejscu. Dzięki temu Supeco umacnia swoją pozycję jako lokalny sklep oferujący przedsiębiorcom i klientom indywidualnym atrakcyjne zakupy hurtowe i detaliczne, a także możliwość załatwienia na miejscu różnych spraw związanych z  finansami - mówi Barbara Gudowska, Dyrektor ds. Operacyjnych formatu sklepów Supeco w Carrefour Polska.

CashBack - Płać i wypłacaj

Jedną z nowości oferowanych w placówkach Supeco jest "CashBack". Ta usługa, znana również jako "Płać i wypłacaj" lub "Wypłata z karty", umożliwia klientom wypłacenie gotówki z karty podczas dokonywania płatności kartą płatniczą za zakupy. Podobnie jak w przypadku wypłaty gotówki z bankomatu, klient może wybrać kwotę, którą chce wypłacić, i otrzymać ją od kasjera w momencie dokonywania płatności. Dzięki temu można zrealizować obie czynności - zapłatę za zakupy i wypłatę gotówki - w jednym miejscu, bez osobnej wizyty przy bankomacie. 

Na dodatek, wypłacana kwota może być dowolną wielokrotnością kwoty 10 złotych, a nie 50, jak w przypadku większości bankomatów (maksymalna kwota wypłaty gotówki w usłudze „CashBack” to 300 PLN dla kart VISA i 500 PLN dla kart MasterCard/Maestro). Sklep nie pobiera od klienta żadnych opłat ani prowizji za skorzystanie z tej usługi.

Moje Rachunki

Płacenie rachunków i faktur to obowiązek, który nie należy do najprzyjemniejszych.  Zwłaszcza, gdy trzeba w tym celu specjalnie fatygować się na pocztę, czy do punktu obsługi klienta. Dzięki dostępnej w Supeco usłudze “Moje Rachunki”, można to załatwić podczas zakupów, przy kasie. Wystarczy podać kod kreskowy rachunku, który chce opłacić, a potem dokonać płatności. 

Elektroniczne doładowania Pre-paid i PaySafeCard

W sklepach Supeco działa także usługa "Pre-Paid". Jeśli klient chce zakupić doładowanie do telefonu, wystarczy że poda przy kasie nazwę operatora i wartość transakcji, a kasjer doładuje telefon. Usługa obejmuje operatorów komórkowych sieci T-Mobile, Orange, Heyah, Plus, Play oraz PaySafeCard czyli bezpieczną, przedpłaconą metodę płatności online opartą na kuponach z 16-cyfrowym kodem PIN. 

Lotto

Supeco umożliwia klientom również zakup kuponów loteryjnych i zdrapek. W ofercie dostępne są takie zakłady jak Lotto, Lotto z Plusem, czy Euro Jackpot. Karty Lotto i Lotto z Plusem dostępne są w wariantach od jednego do trzech zakładów. Aby skorzystać z tej oferty wystarczy wybrać odpowiednią grę, opłacić zakład i odebrać kupon od kasjera.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.