kultura/sztuka/rozrywka

SkyShowtime mianuje Hristinę Georgievą, byłą wiceprezeskę w zespole Disneya, na stanowisko Chief Business Officera

26.06.2023 | SkyShowtime

Hristina Georgieva headshot

Georgieva wcześniej pełniła funkcję Vice President of Affiliate Distribution & Commercial Development w Disneyu

SkyShowtime ogłosiło również dołączenie dwóch nowych osób do
zespołu ds. strategii:  

Brett Horowitz dołącza z HBO Max jako Vice President of Commercial Strategy  

Anazia Budhwar dołącza z Netflixa jako Director of Content Strategy  

Prezes SkyShowtime, Monty Sarhan, ogłosił dziś, że Hristina Georgieva, która piastowała poprzednio wysokie stanowisko zarządcze w Disneyu, została mianowana na stanowisko Chief Business Officera w SkyShowtime.

Podlegając bezpośrednio Sarhanowi, Georgieva będzie kierować działem dystrybucji i partnerstw w SkyShowtime i będzie odpowiedzialna za rachunek zysków i start (P&L) z wszystkich przychodów B2B. W tej nowej roli Georgieva będzie nadzorować i kierować rozwojem nowych porozumień i partnerstw z dystrybutorami kablowymi, satelitarnymi i telekomunikacyjnymi, a także platformami, producentami urządzeń i innymi partnerami.

Georgieva wcześniej przez cztery lata pełniła funkcję Vice President of Affiliate Distribution & Commercial Development w Disneyu i była częścią zespołu, który uruchomił Disney+ w regionie EMEA, negocjując pierwsze umowy z partnerami kablowymi, satelitarnymi i telekomunikacyjnymi, w tym na wielu terytoriach, na których w ostatnich miesiącach zadebiutował serwis SkyShowtime.  

W swojej karierze w branży medialnej Hristina Georgieva skupiała się na poszerzaniu sieci dystrybucji i zwiększaniu przychodów. Przed przejściem do Disneya zajmowała wysokie stanowiska w Fox Networks Group i Discovery, gdzie kierowała ogólnoeuropejskimi strategiami handlowymi, partnerstwami i dystrybucją. Georgieva będzie pracowała w londyńskim biurze SkyShowtime i dołączy do zespołu jeszcze w tym roku.

- "Bardzo się cieszę, że mogę powitać Hristinę w zespole zarządzającym SkyShowtime. W trakcie swojej kariery osiągnęła imponujące wyniki jako osoba negocjująca i zawierająca umowy z licznymi partnerami. Ma wyjątkowe kwalifikacje do kierowania naszą sekcją dystrybucji i partnerstw w całej Europie. Jej bogate doświadczenie w rozszerzaniu sieci dystrybucji i zwiększaniu przychodów pomoże w kolejnej fazie rozwoju SkyShowtime" - skomentował Monty Sarhan.

Nowa platforma streamingowa, która niedawno została uruchomiona na ponad dwudziestu europejskich rynkach w ciągu zaledwie pięciu miesięcy, nadal powiększa swoje zespoły w biurach w Amsterdamie, Budapeszcie, Kopenhadze, Londynie, Madrycie, Sztokholmie i Warszawie.

- „Cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu SkyShowtime, szczególnie w tak ekscytującym momencie ich przygody, niedługo po wejściu na liczne europejskie rynki - powiedziała Georgieva. - „Z niecierpliwością czekam na współpracę z Montym i zespołem SkyShowtime, aby rozwijać działalność firmy, nawiązywać nowe partnerstwa z dystrybutorami i innymi partnerami oraz pomagać w dostarczaniu kultowej, wysokiej jakości rozrywki jak największej liczbie odbiorców”.  

Sarhan ogłosił również zatrudnienie dwóch kolejnych managerów wyższego szczebla, którzy przejdą do SkyShowtime z innych dużych serwisów streamingowych. Obie osoby będą częścią nowo utworzonego zespołu ds. strategii i podlegać będą bezpośrednio Roberto Soto, piastującemu stanowisko Chief Strategy Officera, który dołączył do SkyShowtime pod koniec ubiegłego roku z HBO Max.

Brett Horowitz został mianowany na stanowisko Vice President of Commercial Strategy, aby nadzorować strategię wzrostu liczby abonentów w segmentach D2C i B2B oraz wspierać zespoły marketingu, dystrybucji i partnerstw. Horowitz dołączył do SkyShowtime z HBO Max, gdzie pełnił szereg funkcji, w tym Head of Data, Insights, and Planning, a wcześniej przez ponad siedem lat był CFO w spółce HBO Nordics. Swoją karierę w branży mediów i rozrywki rozpoczął jako członek zespołu finansowego HBO w Nowym Jorku.  

Anazia Budhwar dołącza jako Director of Content Strategy i będzie współpracować z zespołem odpowiadającym za programming w SkyShowtime, aby zoptymalizować strategię pozyskiwania i produkcji treści oryginalnych oraz zwiększania zaangażowania. Anazia Budhwar przechodzi do SkyShowtime z Netflixa, gdzie przez ponad trzy lata pełniła funkcję Strategy and Planning Lead. Wcześniej pracowała w NBCUniversal w Londynie.  

- „Te kolejne zatrudnienia pokazują, że SkyShowtime przyciąga najbardziej utalentowanych ekspertów w Europie. Jestem niezwykle dumny z zespołu, który tworzymy. Od czasu dołączenia do nas w zeszłym roku, Roberto wykonał świetną robotę, budując silną strategię marki. Brett i Anazia jeszcze bardziej wzmocnią jego zespół, wnosząc dodatkową wiedzę z zakresu streamingu i zwiększając nasze możliwości na kluczowych rynkach” – podsumował Sarhan.   

Więcej informacji do znalezienia tutaj:  

Strona: www.skyshowtime.com   

Centrum prasowe: corporate.skyshowtime.com

LinkedIn: www.linkedin.com/company/skyshowtime  

Twitter: www.twitter.com/SkyShowtime

kontakt dla mediów
Regional PR & Communications Manager, SkyShowtime
Agnieszka Pelc-Sławińska

agnieszka.pelc@skyshowtime.com

Account Director, Publicis Groupe
Tomasz Relewicz

tomasz.relewicz@publicisgroupe.com

tel: +48608300326

informacje o firmie

O SkyShowtime 

SkyShowtime to nowa platforma streamingowa, która została uruchomiona na ponad 20 europejskich rynkach obejmujących ponad 90 milionów gospodarstw domowych. Serwis jest już dostępny w Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Danii, Finlandii, Hiszpanii, Niderlandach, Kosowie, Macedonii Północnej, Norwegii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Szwecji i na Węgrzech. 

SkyShowtime to wspólny projekt firm Comcast i Paramount Global. Jest to platforma streamingowa oferująca najlepsze filmy, seriale i programy wielkich sieci i wytwórni: Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME®, Sky Studios i Peacock. Na platformę trafiać będą także dostępne na wyłączność produkcje lokalne oraz seriale oryginalne SkyShowtime.

załączniki

kontakt dla mediów
Regional PR & Communications Manager, SkyShowtime
Agnieszka Pelc-Sławińska

agnieszka.pelc@skyshowtime.com

Account Director, Publicis Groupe
Tomasz Relewicz

tomasz.relewicz@publicisgroupe.com

tel: +48608300326

informacje o firmie

O SkyShowtime 

SkyShowtime to nowa platforma streamingowa, która została uruchomiona na ponad 20 europejskich rynkach obejmujących ponad 90 milionów gospodarstw domowych. Serwis jest już dostępny w Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Danii, Finlandii, Hiszpanii, Niderlandach, Kosowie, Macedonii Północnej, Norwegii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Szwecji i na Węgrzech. 

SkyShowtime to wspólny projekt firm Comcast i Paramount Global. Jest to platforma streamingowa oferująca najlepsze filmy, seriale i programy wielkich sieci i wytwórni: Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME®, Sky Studios i Peacock. Na platformę trafiać będą także dostępne na wyłączność produkcje lokalne oraz seriale oryginalne SkyShowtime.