budownictwo/nieruchomości energetyka

Enea przenosi w nowe miejsce jedno z poznańskich Biur Obsługi Klienta

14.06.2023 | Enea

Enea, na przełomie czerwca i lipca, przenosi tymczasowo swoje poznańskie Biuro Obsługi Klienta z Galerii Malta do Kupca Poznańskiego. Nowa sala obsługowa z ośmioma stanowiskami będzie oferować klientom komfortowe warunki i sprawną obsługę. Pozostałe BOK-i w Poznaniu (Pestka i Polna) działają bez zmian.

Enea zamyka swój BOK w Galerii Malta 30 czerwca (piątek). Jednak już od poniedziałku (3 lipca) klienci Enei będą już mogli udać się nowego Biura Obsługi Klienta, w samym centrum stolicy Wielkopolski, w Kupcu Poznańskim na Placu Wiosny Ludów 2. Miejsce to jest bardzo dobrze skomunikowane, w pobliżu znajduje się przystanek tramwajowy.

 BOK w Kupcu Poznańskim znajduje się w samym centrum miasta, dlatego naszym klientom z różnych części Poznania wygodnie będzie dojechać do nas komunikacją miejską. Jednocześnie chcemy, z myślą o naszych klientach mieszkających w południowo-wschodniej części miasta, aby docelowo BOK wrócił w okolice poznańskiej Malty. Naszym celem jest być blisko naszych klientów z Poznania i okolicznych miejscowości, dlatego nasze poznańskie placówki, tak jak do tej pory, będą ulokowane w różnych częściach miasta umożliwiając wszystkim klientom wygodny kontakt z Eneą w sprawach związanych z energią elektryczną – powiedział Sebastian Antczak, wiceprezes Enei Centrum ds. Operacyjnych.

Do dyspozycji klientów BOK Kupiec Poznański, Enea przygotowała osiem stanowisk obsługi klienta, w tym jedno dla spraw związanych z dystrybucją, np. przyłączeniami. Obsługę klientów usprawnia system kolejkowy – już od 26 czerwca w systemie kolejkowym na stronie www.enea.pl klienci zobaczą nowa lokalizację BOK Kupiec Poznański jako możliwość umówienia wizyty. Oczywiście obsługiwani będą także klienci, którzy nie umówią się na wizytę wcześniej. 

BOK w Kupcu Poznańskim będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach od godz. 8 do godz. 16. Poza biurem w Kupcu Poznańskim, Enea w Poznaniu posiada jeszcze Biura Obsługi Klienta w Galerii Pestka przy Alejach Solidarności 47 oraz przy ul. Polnej 60.  Placówki są podobnie urządzone i zapewniają ten sam, wysoki standard i komfort obsługi.

Od dłuższego już czasu osobista wizyta w Biurze Obsługi Klienta nie jest konieczna. Enea zachęca do korzystania ze zdalnego kanału kontaktu, jakim jest nowoczesne i proste w użytkowaniu Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta www.eBOK.enea.pl. Klienci doceniają ten wygodny i bezpieczny sposób załatwienia spraw związanych z energią elektryczną. Tysiące osób, które już korzystają z e-BOK-a i przeszły na e-fakturę, szybszą drogą otrzymują informacje od Enei, w tym także faktury, które mogą pobrać zaraz po wystawieniu. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta i e-faktura to dostęp do aktualnych informacji 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu. W e-BOK-u można sprawdzić i opłacić faktury za prąd, a także zaktualizować swoje dane, zgłosić sprawy, które trzeba zrealizować czy przesłać obraz podpisanej umowy lub umowę podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Bez wychodzenia z domu można szybko i wygodnie załatwić tematy związane z energią elektryczną. W celu założenia konta wystarczy wejść na stronę ebok.enea.pl, podać numer kontrahenta (widoczny na fakturze) oraz PESEL lub NIP, a następnie przejść przez krótki proces rejestracji. Większość spraw związanych z energią elektryczną można także załatwić poprzez formularz lub czat dostępne na stronie www.enea.pl oraz za pośrednictwem infolinii 611 111 111.

kontakt dla mediów
Berenika Ratajczak
Rzeczniczka prasowa, Biuro Prasowe Grupy Enea
Berenika Ratajczak

berenika.ratajczak@enea.pl

tel: +48 61 884 54 13

tel: +48 727 561 213

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Berenika Ratajczak
Rzeczniczka prasowa, Biuro Prasowe Grupy Enea
Berenika Ratajczak

berenika.ratajczak@enea.pl

tel: +48 61 884 54 13

tel: +48 727 561 213

informacje o firmie