handel towary konsumpcyjne

Supeco stawia na lokalnych dostawców mięsa i wędlin

04.04.2023 | Carrefour Polska

Supeco, sieć hurtowo-dyskontowa należąca do Carrefour Polska, rozwija swoją ofertę dostawców lokalnych. Rozpoczęła właśnie nawiązywanie współpracy z lokalnymi masarniami i producentami wędlin na zasadzie wynajmu stoisk tradycyjnych zlokalizowanych wewnątrz sklepów. Pierwszym partnerem marki została firma Smak Górno, która będzie oferować swoje produkty w Supeco zlokalizowanym w Tarnobrzegu, przy ul. Kazimierza Wielkiego 4. 

Sklepy Supeco będące połączeniem hurtowni i dyskontu są dostępne zarówno dla klientów biznesowych, prowadzących działalność gospodarczą w handlu czy gastronomii, jak i dla klientów indywidualnych. Dzięki unikalnemu połączeniu szerokiego wybór produktów w atrakcyjnych cenach, możliwości dokonywania zakupów hurtowych oraz dedykowanej polityce rabatów kroczących, sklepy tej marki zyskują na popularności w obecnych czasach wysokiej inflacji.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom nowych klientów, Supeco rozpoczęło inwestycje w zwiększenie oferty produktów lokalnych. W pierwszej kolejności w sklepach zostanie rozszerzony asortymentów produktów mięsnych i wędliniarskich, w ramach rozpoczętego projektu podnajmu lad tradycyjnych lokalnym masarniom i producentom wędlin. Pierwszym sklepem, w którym powstaną takie lady jest placówka w Tarnobrzegu, prz ul. Kazimierza Wielkiego 4, w której klienci będą mogli skorzystać z oferty lokalnej firmy Smak Górno, oferującej szeroki wybór kiełbas, wędlin, wyrobów garmażeryjnych i ekologicznych konserw w słojach, a także wielu innych produktów wpisanych na Listę Produktów Tradycyjnych.

Sklepy pod marką Supeco dynamicznie zyskują udziały na lokalnych rynkach. Cały czas zmieniamy naszą ofertę, aby jeszcze lepiej odpowiadała na potrzeby lokalnych przedsiębiorców, którzy coraz częściej szukają możliwości zrobienia zakupów hurtowych z atrakcyjnymi rabatami. Teraz, dzięki szerokiemu wyborowi mięs i wędlin lokalnych, będziemy mogli zaoferować im jeszcze lepszy asortyment i ceny - mówi Barbara Gudowska, Dyrektor ds. Operacyjnych formatu sklepów Supeco w Carrefour Polska. - Smak Górno to firma z długoletnim doświadczeniem i doskonale wyszkoloną kadrą, która szczególną uwagę zwraca na jakość swoich wyrobów. Jestem przekonana, że dzięki naszej współpracy odpowiemy na wymagania nawet najbardziej wymagających klientów Supeco - dodaje Barbara Gudowska.

Oferta sklepów Supeco obejmuje obecnie 3500 produktów. Znajdują się w niej  zarówno produkty świeże, jak i pakowane, a także kosmetyki, alkohol i chemię domową. Uproszczone aktywa sklepu sprawiają, że większość towarów jest sprzedawanych na paletach i regałach wysokiego składowania, podobnie jak w typowych sklepach cash&carry. Jednocześnie klienci mogą również kupić produkty świeże z lad tradycyjnych, a także warzywa i owoce.

Obecnie w naszym kraju działa 7 sklepów pod marką Supeco.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.