handel ekonomia/biznes/finanse

200 franczyzobiorców w sieci ODIDO

Sieć ODIDO w nowym formacie Elevate cały czas się rozwija. Do marki pod zielono-pomarańczowym szyldem dołączyło 200 franczyzobiorców. W 2023 roku planowane są kolejne otwarcia sklepów.

 

Sieć ODIDO jest jedną z największych pod względem liczby sklepów w Polsce. Funkcjonuje od 2010 roku. Obecnie należy do niej ponad 2000 placówek. W 2021 roku pojawiły się pierwsze sklepy ambasadorskie w formacie miejskim i familijnym, które powstały z myślą o konsumentach.

 

Stałe odpowiadanie na pojawiające się potrzeby klientów oraz modernizacja marki sprawiły, że na początku bieżącego roku do sieci dołączyło 200 franczyzobiorców. Przedsiębiorcy opowiedzieli, dlaczego zdecydowali się na współpracę oraz jakie korzyści z niej wynikają. 

 

Dla właścicieli sklepów szczególnie ważny jest model franczyzy miękkiej. Jak podkreśla Robert Dąbek, Dyrektor ds. Franczyzy w MAKRO Polska, w sieci ODIDO to franczyzobiorca najlepiej zna swoich klientów, dlatego dajemy mu pełną swobodę w prowadzeniu biznesu.

 

Niezależność we współpracy z siecią dotyczy również wyboru dostawców. Zdecydowałem się dołączyć do sieci ODIDO, ponieważ podoba mi się możliwość łączenia lokalnych rozwiązań ze znanym szyldem.– mówi Paweł Kopczak, właściciel sklepu w Czarnem. Przedsiębiorcy mogą więc korzystać zarówno z szerokiego asortymentu oferowanego przez MAKRO Polska, jak i z lokalnych produktów.

 

Korzyścią wynikającą ze współpracy, o której wspominają franczyzobiorcy, jest również sprawnie przeprowadzona modernizacja sklepu, która nie wiąże się z długotrwałym zamknięciem placówki. Pomimo, że właściciele mogą samodzielnie prowadzić biznes, w każdym momencie mogą zwrócić się z prośbą o pomoc czy poradę do wykwalifikowanego przedstawiciela sieci.

 

Otrzymaliśmy ogromne wsparcie przede wszystkim przy projektowaniu wnętrza, wyposażenia i regałów. Byliśmy również w stałym kontakcie telefonicznym z naszym opiekunem – mówi Mariusz Mielcarz, właściciel sklepu ODIDO w Morągu.

 

Franczyzobiorcy doceniają także dostawy. Zdaniem Pawła Kopczaka, właściciela sklepu w Czarnem, dostawy, które zapewnia MAKRO są równie istotne, bo pozwalają zaoszczędzić czas, którego zawsze brakuje przy codziennym natłoku obowiązków.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl