wydarzenia handel

Znamy laureatów konkursu ODIDO „Zostań Mistrzem Zakupów”

7 lutego w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie nagród laureatom konkursu „Zostań Mistrzem Zakupów”. Akcja była skierowania do wszystkich franczyzobiorców działających w ramach sieci ODIDO. Łączna wartość nagród konkursowych przekroczyła 500 tys. zł, a nagrodami głównymi były auta dostawcze.

 

Konkurs „Zostań Mistrzem Zakupów” to ogólnopolska akcja skierowana do franczyzobiorców sieci ODIDO. Trwał on od 1.09. do 30.11.2022 r. Informacje o konkursie pojawiły się między innymi na stronie internetowej, w mobilnej aplikacji MAKRO Polska oraz były przekazywane w kontakcie bezpośrednim przez Przedstawicieli Handlowych MAKRO.

 

Jak podkreśla Robert Dąbek, Dyrektor ds. Franczyzy w MAKRO Polska – Organizując konkurs chcieliśmy podziękować franczyzobiorcom za ich wkład i zachęcić ich do dalszej współpracy.

 

Konkurs cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem. Spośród wszystkich zgłoszeń wyłoniono 2 laureatów nagrody głównej, są to właściciele sklepów ODIDO w Gdyni i w Żorach, którzy wygrali samochody marki: Opel VIVARO i Opel COMBO CARGO XL.

 

Łączna wartość nagród konkursowych przekroczyła 500 tys. złotych.  Zależało nam, żeby nagrody były atrakcyjne dla uczestników – dodaje Robert Dąbek. Dlatego pozostali uczestnicy mieli szansę wygrać sprzęty elektroniczne, między innymi MacBook Pro czy iPhone 13 Pro.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl