sprawy społeczne

SHEIN wspiera Stowarzyszenie Otwarte Drzwi w ramach świątecznej kampanii #SHEINXmasshare

21.12.2022 | SHEIN

Boże Narodzenie to szczególny moment, który powinien być pełen radości dla każdego z nas. Marka SHEIN chce sprawić, by ten dzień był wyjątkowy również dla osób w potrzebie. W ramach świątecznej kampanii #SHEINXmasshare globalny retailer wspiera Stowarzyszenie Otwarte Drzwi. SHEIN przeznaczy pieniądze pochodzące ze sprzedaży świątecznej kolekcji oraz Good Deeds Challenge – wyzwania przeprowadzonego na Instagramie na pomoc podopiecznym fundacji. Środki pomogą w rozwoju mieszkalnictwa, a także edukacji dla dzieci i młodzieży wykluczonych społecznie.

Święta Bożego Narodzenia to czas życzliwości i bliskości. Spędzamy go z rodziną w wyjątkowej, świątecznej atmosferze. To moment, w którym częściej myślimy o tych, do których los się nie uśmiechnął. Marka SHEIN angażuje się w pomoc potrzebującym chcąc sprawić, aby okres Bożego Narodzenia również dla nich był pełen radości i spokoju. W ramach świątecznej kampanii #SHEINXmasshare, globalny sklep online podjął współpracę ze Stowarzyszeniem Otwarte Drzwi, której celem jest nie tylko wsparcie finansowe, ale przede wszystkim szerzenie świadomości dotyczącej pomocy osobom w potrzebie.

Przekazane środki zostaną pozyskane ze sprzedaży świątecznej kolekcji marki SHEIN, w której znajdziemy m.in. zimowe swetry ze świątecznymi motywami, eleganckie stroje idealne na wigilijny wieczór, a także wiele dodatków z zimowym akcentem, utrzymanych w bordowej kolorystyce. Dodatkowo kwotę darowizny uzupełni dochód z aktywacji Good Deeds Challenge, polegającej na udostępnieniu na Instagramie zdjęcia, które pokazuje w jaki sposób niesiemy pomoc potrzebującym. Jest to świetna zabawa zachęcająca do dobrych uczynków w święta.

2022 rok był dla nas pełen wyzwań, dlatego marka SHEIN chce życzyć Wszystkim pięknych Świąt Bożego Narodzenia. Pragniemy, aby ten czas był wyjątkowy również dla tych, którzy na co dzień tyle radości nie mają. Chętnie przekazujemy darowiznę na rzecz Stowarzyszenia Otwarte Drzwi, które swą codzienną, ciężką pracą sprawia, że życie wielu osób staje się lepsze – nie tylko w Święta” – mówi Bonnie Liu, Dyrektor Marketingi marki SHEIN. „Przekazanie środków nie byłoby możliwe, gdyby nie zaangażowanie Klientów marki SHEIN. Część zebranej kwoty pochodzi ze sprzedaży  produktów z kolekcji świątecznej. Chcemy gorąco podziękować każdej osobie, która dołączyła do naszej akcji i okazała swe ogromne serce” – dodaje.

Zebrane środki przeznaczone zostaną m.in. na rozwój mieszkalnictwa dla osób niepełnosprawnych, edukację dzieci i młodzieży zagrożonych wykluczeniem społecznym, pomoc ubogim, a także wsparcie świetlicy środowiskowej „Mały Książę”, której podopieczni otrzymali podarunki od marki.

„Wsparcie marki SHEIN to dla nas i naszych podopiecznych wyjątkowy prezent gwiazdkowy. Dzięki niemu możliwa będzie realizacja działań, poprzez które będziemy mogli pomóc wielu osobom, nie tylko w okresie Świąt Bożego Narodzenia” – mówi Marta Perkowska, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Otarte Drzwi.

 Pierwsza edycja kampanii #SHEINXmasshare i współpraca ze Stowarzyszeniem Otwarte Drzwi, to kolejny krok marki ku rozwoju kompetencji jako bardziej odpowiedzialnego społecznie brandu.

kontakt dla mediów
Gabriela Gajewska
Junior Account Manager, MSLGROUP
Gabriela Gajewska

gabriela.gajewska@mslgroup.com

tel: +48 882 140 107

informacje o firmie

O SHEIN:

SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

 O Stowarzyszeniu Otwarte Drzwi:

Stowarzyszenia Otwarte Drzwi powstało w 1995r. Od początku działalności jego misją jest udzielanie wsparcia tak, aby osoby z niepełnosprawnościami, bezdomne, bezrobotne oraz pokrzywdzone dzieci i młodzież, stawały się w jak najwyższym stopniu samodzielne i niezależne życiowo. Przedmiotem działalności Stowarzyszenia jest rehabilitacja społeczno-zawodowa osób z niepełnosprawnością, resocjalizacja za pomocą programów wychodzenia z bezdomności oraz socjoterapia i edukacja, gdyż tworzone są bezpieczne warunki motywujące do rozwoju pasji i zainteresowań dzieci i młodzieży. Ważnym zadaniem Stowarzyszenia jest aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych oraz integracja, także poprzez organizowanie wydarzeń i akcji społecznych. Organizacja prowadzi 15 placówek zlokalizowanych na terenie Warszawy. Rocznie realizuje ponad 15 projektów współfinansowanych zarówno w ramach środków rządowych, pozarządowych, jak i unijnych.

załączniki

kontakt dla mediów
Gabriela Gajewska
Junior Account Manager, MSLGROUP
Gabriela Gajewska

gabriela.gajewska@mslgroup.com

tel: +48 882 140 107

informacje o firmie

O SHEIN:

SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

 O Stowarzyszeniu Otwarte Drzwi:

Stowarzyszenia Otwarte Drzwi powstało w 1995r. Od początku działalności jego misją jest udzielanie wsparcia tak, aby osoby z niepełnosprawnościami, bezdomne, bezrobotne oraz pokrzywdzone dzieci i młodzież, stawały się w jak najwyższym stopniu samodzielne i niezależne życiowo. Przedmiotem działalności Stowarzyszenia jest rehabilitacja społeczno-zawodowa osób z niepełnosprawnością, resocjalizacja za pomocą programów wychodzenia z bezdomności oraz socjoterapia i edukacja, gdyż tworzone są bezpieczne warunki motywujące do rozwoju pasji i zainteresowań dzieci i młodzieży. Ważnym zadaniem Stowarzyszenia jest aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych oraz integracja, także poprzez organizowanie wydarzeń i akcji społecznych. Organizacja prowadzi 15 placówek zlokalizowanych na terenie Warszawy. Rocznie realizuje ponad 15 projektów współfinansowanych zarówno w ramach środków rządowych, pozarządowych, jak i unijnych.