ekonomia/biznes/finanse nauka/edukacja/szkolenia

Santander i Uniwersytet w Chicago oferują 1 000 miejsc na bezpłatnych kursach edukacyjnych w dziedzinie biznesu cyfrowego

 

Grupa Santander we współpracy z University of Chicago uruchamia program rozwojowy Santander Scholarships | Digital Business 2022, który umożliwia pozyskanie nowych umiejętności w zakresie zarządzania zespołem, wdrażania innowacji w sektorze fintech i wiedzy nt. aktualnych strategii marketingu cyfrowego. Program jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój przedsiębiorczości w przestrzeni internetowej i jest skierowany nie tylko do osób wkraczających na rynek pracy, ale również tych chcących się przekwalifikować.

Oferta obejmuje 1000 miejsc na kursy online, prowadzone w języku angielskim, hiszpańskim lub portugalskim. Skierowane są do osób powyżej 18 roku życia , które mieszkają w 11 krajach (Argentyna, Brazylia, Chile, Niemcy, Meksyk, Polska, Portugalia, Wielka Brytania, USA i Urugwaj). Udział w programie jest bezpłatny, a uczestnicy nie muszą być klientami banku.

Uczestnicy będą mogli wybrać jeden z trzech kursów:

  • Digital Marketing (Marketing Cyfrowy), podczas którego będą mogli zapoznać się z najnowszymi trendami w tym obszarze i poznać wykorzystywane w nim zasoby, strategie i narzędzia.
  • Fintech, skupiający się na głównych cechach sektora fintech i ich wpływie na kształtowanie branży usług finansowych.
  • Building and Managing Resilient Teams (Budowanie odpornych zespołów i zarządzanie nimi), dotyczący rozwoju zawodowego, z wykorzystaniem umiejętności miękkich w obszarach takich jak: przywództwo, organizacja pracy, zarządzanie zespołami i rozwój zespołów.

 

Norina Plank, liderka projektu w Mercedes Pay, która brała udział w poprzedniej edycji programu, stwierdziła: „Program dał mi szeroką wiedzę na temat sektora finansowego i wykorzystywanych w nim narzędzi cyfrowych, jak również wgląd w kwestie regulacyjne, dzięki czemu dużo lepiej rozumiem teraz branżę finansową.”

Zaprojektowane przez prestiżowy Uniwersytet w Chicago kursy trwają 7 tygodni i wymagają od uczestników od pięciu do ośmiu godzin pracy tygodniowo. Kursy stanowią połączenie samodzielnej nauki oraz zadań wykonywanych pod okiem mentora.

Blanca Sagastume, zastępca dyrektora Santander Universidades, Open Innovation and Blockchain, stwierdziła: „W nadchodzących latach musimy być przygotowani na ogromne zmiany na rynku pracy. Poprzez stypendia oferowane przez nas we współpracy z prestiżowym Uniwersytetem Chicago pomagamy wszystkim, którzy myślą o rozwoju czy zmianie swojej ścieżki zawodowej, zwiększając tym samym ich atuty na rynku pracy.”

Jak podkreślają przedstawiciele zespołu ds. zatrudnienia z Uniwersytetu w Chicago: „Chcemy wspierać osoby w budowaniu kariery w szybko zmieniającym się, połączonym świecie, w którym nabywanie nowych umiejętności jest niezbędne do zachowania przewagi konkurencyjnej."

Grupa Santander oraz jej wsparcie dla szkolnictwa wyższego

Grupa Santander nieustannie wspiera zrównoważony rozwój nakierowany na eliminację wykluczenia społecznego. Bank, za pośrednictwem Santander Universidades, jako pierwszy zaczął wspierać szkolnictwo wyższe już 25 lat temu, wyróżniając się tym na tle innych instytucji finansowych na świecie. Od początku swojej działalności bank przeznaczył ponad 2,1 mld EUR i we współpracy z ponad tysiącem uniwersytetów i instytucji z 15 krajów udzielił wsparcia ponad 790 000 studentów, specjalistów oraz projektów w zakresie przedsiębiorczości.

Uniwersytet w Chicago jest pionierem w dziedzinie kształcenia ustawicznego

Edukacja zawodowa stanowi podstawową część systemu kształcenia na Uniwersytecie w Chicago od momentu jego założenia w 1890 roku. Uczelnia oferuje szereg atrakcyjnych kursów dla słuchaczy ze środowisk zawodowych i korporacyjnych. Innowacyjność, elastyczność i doskonała kadra ekspertów branżowych gwarantują najwyższy poziom kształcenia w szerokim zakresie kierunków.

kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, Santander Bank Polska S.A.
Biuro Prasowe

biuro.prasowe@santander.pl

Monika Nowakowska
Dyrektor Departamentu Public Relations, Santander Bank Polska S.A.
Monika Nowakowska

monika.nowakowska@santander.pl

tel: 22 586 80 40

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, Santander Bank Polska S.A.
Biuro Prasowe

biuro.prasowe@santander.pl

Monika Nowakowska
Dyrektor Departamentu Public Relations, Santander Bank Polska S.A.
Monika Nowakowska

monika.nowakowska@santander.pl

tel: 22 586 80 40

informacje o firmie