wydarzenia sport media/marketing/reklama

Mundial 2022 w Wirtualnej Polsce

Wirtualna Polska przygotowała specjalną propozycję dla kibiców podczas nadchodzących Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Mistrzostwa będą relacjonowane w serwisie WP SportoweFakty i w sportowej części o2.pl. Specjalny moduł pojawi się też na Stronie Głównej WP. O zmaganiach piłkarzy prosto z Kataru informować będą wysłannicy Dariusz Faron, Mateusz Skwierawski i Paweł Kapusta.

Redakcja przygotowała dla użytkowników program na żywo poświęcony turniejowi – „Prosto z Mistrzostw”. Emitowany będzie od 20 listopada, codziennie o godzinie 10:30 i po meczach Polaków. W nim komentarze, analizy, statystyki, czyli wszystko, co najważniejsze dla kibica piłki nożnej w atrakcyjnej oprawie wizualnej. Prowadzącym będzie Marcin Musiał i, w zastępstwach, Dariusz Tuzimek. Porozmawiają oni z ekspertami, między innymi: Michałem Pazdanem, Łukaszem Gikiewiczem, Radosławem Gilewiczem, Michałem Listkiewiczem, Piotrem Żelaznym.

W trakcie trwania programu, podczas łączeń na żywo, najświeższe informacje przekażą nasi wysłannicy do Kataru: Dariusz Faron, Mateusz Skwierawski i Paweł Kapusta.

Zapowiedź „Prosto z Mistrzostw”:

Wielkie imprezy sportowe, takie jak Igrzyska Olimpijskie czy piłkarskie mistrzostwa świata, to zawsze dla naszej redakcji święto, ale też duże wyzwanie. Przy mundialu w WP będzie łącznie pracowało kilkadziesiąt osób: dziennikarzy, wydawców, producentów, pracowników studia. Zapewnimy turniejowi oprawę godną lidera sportowego internetu w Polscekomentuje Paweł Kapusta, zastępca redaktora naczelnego Wirtualnej Polski.

To najważniejsza impreza czterolecia w najpopularniejszej dyscyplinie sportowej na świecie. Dla nas stanowi nie tylko wyzwanie, ale też przestrzeń do popisu. Ciąży na nas odpowiedzialność przedstawienia użytkownikom pełnego spektrum informacji podanych w sposób atrakcyjny - tak szybko, jak to możliwe. Z drugiej strony materiały muszą odznaczać się wysoką jakością. Znalezienie balansu między szybką informacją a wartościowym merytorycznie i dziennikarsko tekstem, będzie kluczem do sukcesumówi Dawid Góra, szef obszaru WP SportoweFakty.

Na czas mistrzostw przygotowane zostały specjalne boksy tematyczne dla Strony Głównej WP oraz WP SportoweFakty przeznaczone wyłącznie do obsługi mundialu. Relacja live z każdego meczu, a ponadto felietony, komentarze ekspertów, analizy sędziowskie i informacje okołomundialowe. Wszystko skrojone tak, aby żadna z wiadomości, nawet ta mniej sportowa, nie ominęła kibiców. Specjalny boks tematyczny będzie także obecny na Stronie Głównej o2.

Redakcja przygotowała bogatą ofertę tekstową: rozmowy z gwiazdami - nie tylko z Polski, ale też ze świata. Swoimi spostrzeżeniami podzielili się m.in. Lukas Podolski, Robert Pires, El Hadji Diouf, Martin Palermo czy Filipe Kasmirski. Ich opinie uzupełnią Adam Nawałka, Sławomir Peszko, Ebi Smolarek, a nawet Iwona Lewandowska, mama największej gwiazdy polskiej piłki Roberta Lewandowskiego.

O wydarzeniach podczas Mundialu Wirtualna Polska planuje informować nie tylkow dedykowanych sportowi serwisach. Działania WP SportoweFakty wspiera kampania promocyjna w telewizji, radiu, social mediach, nośnikach OOH, kinach oraz w kanałach własnych Wirtualnej Polski. Nad przygotowaniem kampanii i planowaniem mediów czuwał dział marketingu Wirtualnej Polski.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portali WP i o2. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, dobreprogramy.pl i WP Magazyn. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portali WP i o2. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, dobreprogramy.pl i WP Magazyn. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.