handel

Duże oszczędności na zakupach szkolnych - Carrefour przecenia artykuły o 50%

05.09.2022 | Carrefour Polska

W dniach 5-10 września sieć Carrefour przygotowała dla swoich klientów jeszcze większe rabaty na wybrane artykuły szkolne, które sięgają nawet 50%. To szansa na zaoszczędzenie pieniędzy dla tych, którzy zakupy szkolne zostawili na ostatnią chwilę lub finalizują kompletowanie wyprawki dla swoich podopiecznych.

Według badań SW Research aż 80% rodziców spodziewa się w tym roku większych wydatków na wyprawkę szkolną niż w ubiegłym roku. Co trzeci badany deklaruje, że przeznaczy na zakup artykułów do szkoły od 301 do 500 zł na jedno dziecko, a co czwarta osoba – między 501 a 700 zł*. W czasach rosnącej w zaskakującym tempie inflacji sieć Carrefour przygotowała dla swoich klientów szereg akcji promocyjnych z okazji powrotu do szkoły, w tym dodatkowe rabaty “last minute”. Liczne promocje oferowane przez sieć są szansą na znaczne oszczędności. Oprócz wielu rabatów dostępnych w każdym tygodniu trwania oferty szkolnej, od początku bieżącego tygodnia ruszyła jeszcze większa wyprzedaż do -50% na wybrane produkty.

Sieć Carrefour przygotowała atrakcyjną ofertę asortymentu biurowego dostosowanego do każdego portfela z wyjątkowymi akcjami promocyjnymi. Dzięki szerokiej ofercie kupujący mogą w jednym miejscu znaleźć wszystkie niezbędne elementy wyprawki oszczędzając nie tylko czas, ale także pieniądze. Dla kupujących z aplikacją Mój Carrefour dostępny jest rabat 10% w weekendy. Dodatkowo, aby ułatwić zakupy przygotowującym się do rozpoczęcia roku szkolnego, Carrefour przygotował gotowe zestawy za 100 zł, 150 zł i 200 zł, które pomogą skompletować wyprawkę nie przekraczając zaplanowanego budżetu. Dodatkowo od 5 września trwa wyprzedaż do -50% na wybrane artykuły szkolne.

Przeciwdziałanie skutkom rosnących w Polsce cen oraz wsparcie klientów zmagających się z konsekwencjami wojny za naszą wschodnią granicą jest jednym z kluczowych założeń polityki cenowo-promocyjnej realizowanej przez Carrefour Polska. Sieć prowadzi szereg działań, których celem jest zaoferowanie klientom niskich cen, a także kontynuuje realizowane od wielu lat programy oszczędnościowe. Rodziny wielodzietne posiadające Kartę Dużej Rodziny mogą otrzymać do 10% rabatu za całość zakupów w postaci e-kuponu drukowanego w kasie. Ze zniżki 10% mogą także w każdy wtorek skorzystać seniorzy. Wszelkie działania realizowane są jednak
z poszanowaniem partnerskich długofalowych relacji z naszymi dostawcami - rolnikami oraz producentami produktów.

*Żródło: https://swresearch.pl/news/wyprawka-szkolna-2022-ile-planujemy-na-nia-wydac

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.