nowe produkty/usługi technologie

eSIM w Play dla wszystkich klientów

18.08.2022 | Play

Od 22 sierpnia wszyscy klienci Play będą mogli skorzystać z eSIM. Rozwiązanie będzie dostępne zarówno w ofertach abonamentowych, MIX jak i na kartę dla wszystkich klientów indywidualnych oraz biznesowych. Wymiana tradycyjnej karty SIM na eSIM jest bezpłatna i można jej dokonać w każdym salonie Play w całej Polsce.

Czym jest eSIM i jakie daje korzyści?

eSIM to cyfrowy odpowiednik tradycyjnej, plastikowej karty SIM. Umożliwia korzystanie ze wszystkich dotychczasowych usług bez konieczności posiadania fizycznej karty. W praktyce, eSIM to przede wszystkim duży komfort korzystania z telefonu - klient ma pewność, że karta z której korzysta nie zniszczy się, ani nie zgubi. Co więcej, rozwiązanie to pozwoli korzystać z funkcji dual SIM, czyli obsługi dwóch numerów na jednym urządzeniu (o ile posiada ono taką opcję), na przykład z numeru prywatnego oraz służbowego jednocześnie.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Wymiana klasycznej karty na eSIM jest darmowa, bardzo prosta i zapewnia każdemu klientowi maksymalne bezpieczeństwo. Aby jej dokonać należy udać się do jednego z salonów Play, gdzie zostanie wygenerowany specjalny kod QR wraz z instrukcją instalacji. Sama wymiana trwa kilka chwil.

Dodatkowym zabezpieczeniem zastosowanym przez Play jest trzygodzinny okres ochronny – o złożeniu wniosku o wymianę klient jest informowany poprzez wiadomości SMS i w razie potrzeby może w tym czasie przerwać wymianę kontaktując się z obsługą klienta.

Szczegółowe informacje o eSIM w ofercie Play, lista kompatybilnych urządzeń oraz inne informacje dostępne będą od poniedziałku, 22 sierpnia na stronie play.pl w zakładce Usługi i aplikacje.

kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

krzysztof.olszewski@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

załączniki

kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

krzysztof.olszewski@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.