handel internet

Mieszkańcy Śląska zrobią zakupy w Carrefour z aplikacją InPost Fresh

28.07.2022 | Carrefour Polska

Znaczenie rynku e-grocery rośnie z każdym dniem. Aby zaspokoić rosnące potrzeby Polaków w tym zakresie, Carrefour
- największa omnikanałowa sieć handlowa w Polsce oraz Inpost - lider nowoczesnych usług logistycznych rozszerzają zakres swojej współpracy. Usługa InPost Fresh pozwoli zamówić świeże produkty z Carrefoura pod drzwi mieszkańców Śląska.

Warszawiacy i Krakowianie zdążyli już polubić szybkie i wygodne zakupy w aplikacji InPost Fresh. Zaoszczędzony czas, klienci mogą przeznaczyć na inne aktywności, a wyborem i dostarczeniem produktów zajmują się doskonale wyszkoleni specjaliści z Carrefoura oraz InPostu. Teraz zasięg usługi obejmie także Katowice, Sosnowiec, Czeladź i Mysłowice.

Rozszerzenie usługi InPost Fresh dla klientów Carrefour w kolejnych miastach jeszcze bardziej przybliża nas do realizacji ambitnego celu potrojenia wskaźnika GMV, jaki Grupa Carrefour postawiła sobie w obszarze działalności e-commerce - zgodnie z założeniem wskaźnik ten w  2026 roku ma wynieść 10 mld euro. Partnerstwo z InPost w zakresie m-commerce pozwala nam nie tylko znacząco zwiększyć zasięg naszej oferty zakupów spożywczych przez Internet, ale także znacząco przyspieszy czas ich realizacji oraz dostawy do klienta finalnego – komentuje Marek Garus, Dyrektor ds. operacji i rozwoju e-commerce w Carrefour Polska.

W ofercie znajduje się już blisko 11 000 artykułów, znanych z hipermarketów i supermarketów Carrefour. Nie brakuje w niej produktów świeżych, jak warzywa i owoce, pieczywo, mięso czy ryby, a także dania gotowe, artykuły dla zwierząt, środki czystości czy chemia domowa. Klienci ceniący wysoką jakość będą mogli skorzystać z szerokiej oferty produktów z certyfikowanego asortymentu BIO, a gwarancję dobrych cen zapewni szeroka gama pozycji oznaczonych marką własną Carrefour.

Usługa InPost Fresh, cieszy się olbrzymią popularnością w trzech największych miastach w Polsce w których dotychczas jest dostępna. Aplikacja pozwala łatwo, szybko i bez wychodzenia z domu wykonać codzienne zakupy, które już następnego dnia - specjalnym transportem z kontrolowaną temperaturą - pod nasze drzwi dostarczy kurier InPost. Żyjemy coraz szybciej, a przy tym chcemy spędzać jak najwięcej czasu z najbliższymi, dlatego dla wielu naszych klientów możliwość zrobienia codziennych zakupów w kilkadziesiąt sekund, tylko za pomocą aplikacji jest bezcenna. Pozwala ona zaoszczędzić czas na dojazdach do sklepów, samych zakupach oraz kolejkach przy kasach. Nie jest więc dla nas zaskoczeniem, że klienci z kolejnych miast także chcą mieć możliwość korzystania z tej wyjątkowo wygodnej formy zakupów. Dlatego zdecydowaliśmy się na zwiększenie jej zasięgu o kolejne miasta. – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu InPostu.

Aby zacząć korzystać z usługi wystarczy zarejestrować się w aplikacji InPost Fresh. W niej czekają już na klientów atrakcyjne  promocje na wybrane produkty z Carrefour. Zakupy można zamówić nawet na następny dzień pod wskazany adres, a lodówko-zamrażarki na kołach, zadbają o utrzymanie najwyższej jakości zamówienia.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.