media/marketing/reklama

„Do Rzeczy” nr 17-18: COVID-19 Co w cieniu wojny szykują nam globaliści

– Czy sanitarny globalizm zrobił sobie przerwę na czas wojny i pracuje nad nowym światowym resetem?zastanawia się Jerzy Karwelis w artykule “Covid-19, czyli eksperyment na ludzkości”.

Dwa lata po wybuchu pandemii znaczna część świata zapomina o covidowych restrykcjach. Chiny idą w odwrotnym kierunku – wobec wzbierającej fali omikrona zamykają pod kluczem setki milionów obywateli i zamieniają kraj w jeden wielki covidowy areszt – zauważa Piotr Włoczyk w tekście “Czerwony areszt”.

 Na łamach „Do Rzeczy” również:

– Rzecz nie w tym, że zarówno zachodnia, jak i polska liberalistokracja wytwarza coraz większą liczbę paranoicznych narracji, ale w tym, że to ich głosiciele stają się dla niej autorytetami, liderami opinii pisze Rafał A. Ziemkiewicz
w tekście “Wielki spisek  PiS”.

– Czasowe przynajmniej wyeliminowanie rosyjskości z obiegu kulturowego wszystkim zainteresowanym wyjdzie na dobre –
stwierdza Krzysztof Masłoń w artykule “Buratino, won!”

– Papież Franciszek robi wiele, by przygotować Kościół katolicki do klęski w jednej z najważniejszych batalii współczesności. Urzędujący papież relatywizuje nauczanie Kościoła na temat homoseksualizmu, broni biskupów uwikłanych w kontakty seksualne z młodymi mężczyznami, rehabilituje dysydenckie organizacje potępiane przez jego poprzedników i promuje hierarchów, którzy otwarcie głoszą herezję
przekonuje Paweł Chmielewski w tekście “Torowane klęski Kościoła”.

– Roman Dmowski podkreślał, że od przynależności Królewca i Prus Wschodnich zależy przyszłość Polski i Niemiec, a tym samym całej Europy Środkowej i Wschodniej
zauważa Grzegorz Kucharczyk w artykule “W Królewcu (prawie) wszystko się zaczęło”.

– Zełenski pokonał i próbował politycznie dobić Poroszenkę, wyzwolił się spod wpływów Kołomojskiego, a teraz dobrał się do skóry Medwedczukowi. Ukraińscy oligarchowie robią własne interesy, czasem zgodne z tym narodowym, czasem wręcz przeciwnie – pisze Maciej Pieczyński w tekście “Wojna oligarchów”.

– Przeciętny amerykański pracownik, aby stać się tak bogaty jak Elon Musk, musiałby pracować co najmniej 3 mln lat. Kiedy więc ktoś tak zamożny postanowi zdominować ziemską orbitę swoimi satelitami, to po prostu to robi.
A co, gdy nie podoba mu się, jak działa Twitter? –
docieka Jacek Przybylski w artykule “Myśli za milion dolarów”.

Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Joanna Bojańczyk o reakcji rynku mody na rosyjską napaść na Ukrainę.

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku 25kwietnia 2022. Można go też czytać w aplikacji Kiosk Google Play (Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto, e-Kiosk oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla systemu Android i systemu iOS.

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

załączniki

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.