ekonomia/biznes/finanse

Nowy zarząd UPC Polska

04.04.2022 | Play

W dniu 1 kwietnia 2022 r. nastąpiły zmiany w składzie Zarządu UPC Polska sp. z o.o.

Nową strukturę zarządczą UPC Polska tworzy Komitet Wykonawczy na czele z Prezesem Zarządu - Jean Marc Harion.

W skład Komitetu Wykonawczego wchodzą także:

Piotr Kuriata – Dyrektor ds. Prawnych i Regulacji, Członek Zarządu

Mikkel Noesgaard – Dyrektor ds. Marketingu, Członek Zarządu

Beata Zborowska – Dyrektor ds. Finansowych, Członek Zarządu

Michał Ziółkowski – Dyrektor ds. Technicznych, Członek Zarządu

Jarosław Helman – Dyrektor ds. B2B

Marta Jakowluk – Dyrektor ds. HR

Magdalena Jończak – Dyrektor ds. Strategii i Transformacji

Paweł Passowicz – Dyrektor ds. IT

Przemysław Żur – Dyrektor ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

krzysztof.olszewski@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

krzysztof.olszewski@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.