nowe produkty/usługi

Wygodny odbiór zamówień z Play w Paczkomatach InPost, sklepach Żabka i innych punktach – ponad 29 000 lokalizacji do wyboru!

08.02.2022 | Play
  • Wygodna i bezpieczna forma odbioru urządzeń zamówionych w Play
  • Usługa dostępna w Paczkomatach InPost oraz innych punktach w całym kraju
  • Elektroniczne potwierdzenie tożsamości za pomocą mojeID
  • Łącznie ponad 29 000 punktów odbioru

Play.pl – sklep przyjazny dla każdego

We wrześniu ubiegłego roku fioletowy operator pochwalił się nową stroną główną swojego serwisu play.pl, dzięki czemu w przejrzysty i prosty sposób prezentuje klientom oferowane usługi i urządzenia. Ideą nowej strony Play było dostarczenie środowiska przyjaznego zarówno użytkownikom obytym z zakupami w internecie, jak i tym, którzy dotąd potrzebowali większego wsparcia konsultanta w salonie.

Zamów na play.pl – odbierz w wygodnym miejscu i czasie

Play, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów oraz dbając o ich wygodę i bezpieczeństwo, rozszerzył możliwości dostawy urządzeń zamawianych za pośrednictwem swojego sklepu internetowego. Poza dotychczasowymi możliwościami skorzystania z dostawy kurierskiej bezpośrednio pod wskazany adres lub osobistego odbioru w jednym z salonów operatora klienci mogą też skorzystać z nowych, równie wygodnych form dostawy. Zamówienia można odbierać w ponad 29 000 punktach, w tym:

  • Paczkomatach InPost czynnych całą dobę;
  • Punktach Odbioru DHL;
  • Punktach Odbioru DPD.

Dzięki temu klienci Play mogą odebrać zamówienie tam, gdzie jest to dla nich najbardziej komfortowe, na przykład przy okazji codziennych zakupów w sieci sklepów:

  • Żabka;
  • Abc;
  • InMedio;
  • Shell;
  • Lewiatan;
  • Biedronka;
  • Kaufland;
  • Groszek;
  • Relay;
  • Moya;
  • Stokrotka;
  • 1 Minute;
  • API MARKET;
  • Społem.

Wraz z nowymi metodami dostawy Play oferuje też możliwość wyboru metody płatności w najwygodniejszy sposób – z góry przy składaniu zamówienia lub za pobraniem – przy jego odbiorze.

Wygodnie i bezpiecznie dzięki mojeID

Z tej formy dostawy mogą skorzystać zarówno klienci zamawiający samo urządzenie bez kontraktu, jak i razem z abonamentem. Przy zawieraniu umowy w sklepie internetowym weryfikacja tożsamości klienta odbywa się dzięki wygodnemu i bezpiecznemu rozwiązaniu mojeID, gdzie autoryzacja przebiega za pomocą logowania do bankowości elektronicznej. Właśnie dzięki temu rozwiązaniu operator mógł udostępnić odbiór przesyłek w powyższych punktach.

Szczegóły na temat obecnych ofert operatora dostępne są na stronie www.play.pl.

kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

krzysztof.olszewski@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

załączniki

kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

krzysztof.olszewski@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.