media/marketing/reklama

Nowy szef SEO w Wirtualnej Polsce Media

Od początku lutego do zespołu Wirtualnej Polski Media dołączy Mikołaj Madziąg. Zajmie stanowisko Head of SEO. Będzie odpowiadać za tworzenie i realizację strategii SEO, współtworzenie i realizację celów trafficowych.

Mikołaj Madziąg będzie odpowiedzialny za optymalizację wszystkich serwisów Wirtualnej Polski Media i ich pozycjonowanie na globalnych platformach internetowych. Skupi się też na monitorowaniu, analizie i raportowaniu bieżących wyników, a także rozwoju podlegającego mu zespołu.

Będzie raportował bezpośrednio do Kamila Karnowskiego, dyrektora nowopowstałego działu Publishing Growth.

– Znaczenie zewnętrznych źródeł ruchu związanych z globalnymi platformami i odpowiadanie na ich potrzeby cały czas rośnie. Po tym jak Mikołaj dał się poznać jako świetny ekspert SEO w naszych spółkach e-commerce, teraz przejmuje odpowiedzialność za ten obszar w największej ze spółek Grupy WP. Zna całą organizację i nasz styl pracy, my znamy jego kompetencje. Cieszymy się więc z kolejnego awansu wewnątrz Grupy – mówi Piotr Mieśnik, redaktor naczelny WP.

Mikołaj Madziąg swoją karierę zaczynał w mediach. Pracował między innymi w Fakcie, Eurozet i Bankierze. Przez dwa lata pracował w agencji Whites, gdzie zaczął specjalizować się w SEO. Ostatnio, przez cztery lata, związany był ze spółkami e-commercowymi w Wirtualnej Polsce Holding - Totalmoney.pl, Homebook.pl oraz Extradom.pl. W Totalmoney.pl odpowiadał za stworzenie długoterminowej strategii SEO od podstaw dla serwisów finansowych oraz zbudowanie kilkunastoosobowego zespołu SEO. Od 2021 roku zasiadał w zespole zarządzającym Totalmoney, jako dyrektor Traffic Acquisition.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portali WP i o2. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, dobreprogramy.pl i WP Magazyn. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portali WP i o2. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, dobreprogramy.pl i WP Magazyn. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.