media/marketing/reklama transport

Poczta Polska wzmacnia obszar komunikacji i stawia na promocję marki. Nowy rzecznik i zmiany organizacyjne

17.01.2022 | Poczta Polska

Największa firma logistyczna w Polsce ogłosiła zmiany, jakie wprowadziła w obszarze komunikacji i marketingu z początkiem bieżącego roku. Nowym rzecznikiem prasowym Poczty Polskiej został Daniel Witowski. Justyna Siwek, która dotychczas pełniła tę funkcję, zostaje w spółce. Będzie odpowiadać za połączony Dział Komunikacji – wewnętrznej i zewnętrznej.

Wprowadzone zmiany mają na celu dostosowanie komunikacji Poczty Polskiej do aktualnych trendów rynkowych i konsolidację dotychczas rozproszonych zadań z zakresu PR w jednej jednostce organizacyjnej. Na skutek wprowadzonych z połową stycznia zmian, rozdzielono funkcję kierownika działu komunikacji i rzecznika prasowego. Jednostce odpowiedzialnej za kontakty z mediami, czyli Biurze Ładu Korporacyjnego, przekazano także kompetencje z zakresu szeroko rozumianego marketingu wizerunkowego narodowego operatora pocztowego.  

Poczta Polska przechodzi proces intensywnej transformacji, której celem jest dostosowanie profilu działalności Spółki do realiów cyfryzującego się świata. Realizujemy obecnie wiele strategicznych projektów, o których pragniemy rzetelnie informować opinię publiczną, a docelowo – naszych Klientów. To oni bowiem będą beneficjentami zmian, jakie wprowadza Poczta – mówi Daniel Witowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.  

Daniel Witowski jest absolwentem nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Przed podjęciem pracy w Poczcie Polskiej pracował m.in. w Telewizji Polskiej oraz Państwowej Agencji Atomistyki. W tej ostatniej na stanowisku głównego specjalisty i kierującego Zespołem ds. Informacji i Komunikacji oraz pełniącego funkcję rzecznika prasowego.

Od stycznia br. w strukturach Poczty wyodrębniono także nowy Dział Promocji Marki, który przejął kompetencje części dotychczasowego Biura Marketingu. W kompetencjach nowej jednostki jest m.in. sprawowanie nadzoru nad systemem identyfikacji wizualnej w Grupie Poczty Polskiej, realizacja projektów korporacyjnych i promujących markę oraz organizacja wydarzeń.

Zmiany w obszarze PR i marketingu korporacyjnego to część reorganizacji centrali Spółki, która ma na celu integrację dotychczas rozproszonych funkcji i kompetencji. Połączenie obszaru komunikacji z całym spektrum zadań z zakresu promocji marki wpłynie pozytywnie na budowanie wizerunku Poczty, jako firmy z tradycjami, ale śmiało wchodzącej w obszar nowych technologii, coraz nowocześniejszej, przechodzącej transformację cyfrową i zaangażowanej społecznie – podkreśla Aleksandra Paulska, zastępca dyrektora Biura Ładu Korporacyjnego ds. komunikacji Poczty Polskiej. 

kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik prasowy, Poczta Polska S.A.
Daniel Witowski

rzecznik@poczta-polska.pl

tel: 22 656 54 28

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik prasowy, Poczta Polska S.A.
Daniel Witowski

rzecznik@poczta-polska.pl

tel: 22 656 54 28

informacje o firmie