nowe produkty/usługi internet

Moje Usługi pod wspólną marką imoje

21.09.2021 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Serwis Moje Usługi, należący do ING, od teraz funkcjonuje pod nową nazwą - Rachunki imoje. Zmiana ma na celu uspójnienie wszystkich usług powstających w synergii z imoje bądź wykorzystujących je jako narzędzie płatnicze.

– W związku z dynamicznym rozwojem serwisu Moje Usługi zdecydowaliśmy o dołączeniu go do palety produktów skupionych pod marką imoje, co skutkować będzie zmianą nazwy z Moje Usługi na Rachunki imoje.  Dzięki tej zmianie, zapewnimy użytkownikom, którzy korzystają z więcej niż jednej usługi, spójną komunikację i spójne doświadczenia z naszymi rozwiązaniami płatniczymi online. Pozwoli ona też wzmocnić rozpoznawalność i świadomość istnienia marki imoje, zarówno wśród firm, przedsiębiorców, jak i konsumentów działających w obszarze płatności, szczególnie w e-commerce – powiedział Bartosz Traczyk, Prezes Zarządu ING Usługi dla Biznesu SA - Operatora serwisu. W najbliższym czasie naszą ofertę rozszerzymy o kolejną usługę ułatwiającą rozliczenia – dodał B. Traczyk.

Konsekwencją zmiany nazwy jest też nowy adres strony, pod którym serwis jest dostępny: rachunki.imoje.pl 

Rachunki imoje (poprzednio Moje Usługi) to serwis, który automatycznie agreguje dane o cyklicznych opłatach, rozczytuje rachunki i faktury od ponad 1000 dostawców domowych usług, dostarczających internet, prąd czy wodę i wiele innych. Dzięki zintegrowanej bramce płatniczej imoje użytkownik może opłacać swoje rachunki BLIKiem, szybkim transferem, kartą kredytową, a także skorzystać z opcji „kup teraz, zapłać później”, dzięki której może zapłacić nawet 45 dni po zakupie. Z usługi mogą korzystać klienci wszystkich banków w Polsce.

imoje to pierwsze w Polsce płatności online dla sklepów internetowych dostarczane przez bank. Pozwalają klientom szybko i wygodnie zrealizować płatność za zakupyW imoje klient znajdzie wszystkie najpopularniejsze metody płatności za zakupy online: BLIK, natychmiastowe przelewy bankowe, karty płatnicze, a także Twisto – „Kup teraz, zapłać później”, dzięki której klienci mają nawet 45 dni na płatność za kupione produkty bez ponoszenia dodatkowych opłat.

Link do pobrania aplikacji na telefony z systemem Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.mojeuslugi.prod

Link do pobrania aplikacji na telefony z systemem iOS: https://apps.apple.com/us/app/moje-us%C5%82ugi/id1556203682

kontakt dla mediów
Magdalena Ostrowska
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A.
Magdalena Ostrowska

magdalena.ostrowska1@ing.pl

tel: +48 571-203-101

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Magdalena Ostrowska
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A.
Magdalena Ostrowska

magdalena.ostrowska1@ing.pl

tel: +48 571-203-101

informacje o firmie