internet media/marketing/reklama

Strona Główna Wirtualnej Polski z największą liczbą użytkowników

Według najnowszych wyników badania Mediapanel (Gemius/PBI) Strona Główna Wirtualnej Polski oraz serwisy WP SportoweFakty i WP Kobieta były najchętniej odwiedzanymi w swoich kategoriach. WP Autokult odnotował prowadzenie wśród wydawców internetowych w kategorii Motoryzacja. W sierpniu b.r. Strona Główna WP zanotowała prawie 12,8 mln realnych użytkowników, wyprzedzając wszystkie pozostałe strony główne portali horyzontalnych. 


Strona Główna Wirtualnej Polski po raz siódmy w tym roku zdobyła pozycję lidera. Średnio użytkownicy spędzali na niej prawie 6 minut dziennie.

Ostatnie wyniki badania Mediapanel potwierdzają, że Polacy darzą Wirtualną Polskę zaufaniem i chętnie wracają do naszych serwisów. Napełnia nas to optymizmem i mobilizuje do jeszcze lepszego wypełniania dziennikarskiej roli. Stale pracujemy nad jakością publikowanych przez nas treści i nie zwalniamy tempa. Nie ma sukcesów bez ciężkiej pracy. Dziękuję zespołowi za to, że codziennie udowadnia, jak tworzyć najlepsze media online w Polsce komentuje Piotr Mieśnik, redaktor naczelny WP.

WP SportoweFakty plasują się na pierwszym miejscu w kategorii serwisów sportowych.
W sierpniu sportowe treści WP dotarły do 8,2 mln kibiców.

Sukcesem mogą pochwalić się również WP Kobieta i WP Autokult.

WP Kobieta z wynikiem 5,7 mln odwiedzających wyprzedziła konkurencję w kategorii serwisów kobiecych, a motoryzacyjny WP Autokult uzyskał rekordowy wynik 5,7 mln użytkowników.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portali WP i o2. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, dobreprogramy.pl i WP Magazyn. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portali WP i o2. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, dobreprogramy.pl i WP Magazyn. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.