wydarzenia ekonomia/biznes/finanse

Konkurs Golden Drum: termin zgłaszania prac przedłużony do 1 września

24.08.2021 | Golden Drum

Organizatorzy festiwalu Golden Drum przedłużają termin zgłoszeń do 1 września 2021 r.. Dzięki temu uczestnicy będą mieli więcej czasu na dołączenie do nowej formuły konkursu celebrującego najlepsze pomysły, wyjątkowe zespoły kreatywne i utalentowane osoby. To ostatnie przedłużenie terminu przed rozpoczęciem prac przez jury. Zwycięzcy konkursu Golden Drum zostaną ogłoszeni 15 października podczas internetowej ceremonii rozdania nagród Golden Drum.

27. edycja festiwalu Golden ma dwuletni okres kwalifikowalności, co oznacza że uczestnicy mogą zgłaszać prace z ostatnich dwóch lat. Co więcej, organizatorzy oferują 50% zniżki na wpisowe dla grupy Covid-19, a wszyscy uczestnicy, którzy chcą zgłosić więcej prac do konkursu mogą skorzystać z rabatu ilościowego (10+1).

Nowa struktura konkursu

Nowe nagrody

  • Organizatorzy festiwalu przedstawiają nową nagrodę do listy wyróżnień konkursu - Bronze Drum - oraz zmieniony system punktowy. Ponadto, wyjątkowa edycja “Best of COVID-19” również zostanie wyróżniona specjalną nagrodą.

Większy skład jury

  • Ze względu na nową strukturę konkursu, jury składa się z aż 58 cenionych profesjonalistów z branży z 28 krajów. Aby zapewnić sprawiedliwy proces oceniania, wszyscy przewodniczący jury są wyznaczani przez niezależne agencje z krajów, które nie konkurują ze sobą w konkursie. Poznaj członków jury - ich pełna lista dostępna pod linkiem.

Instrukcja zgłaszania prac konkursowych dostępna pod linkiem.

Ostatni dzwonek dla młodych twórców aby pochwalili się swoimi umiejętnościami w konkursie Young Drummers!

W tegorocznej edycji konkursu Young Drummers, organizowanej we współpracy ze słoweńską Izbą Turystyczną, twórców poniżej 30. roku życia z całego świata są zapraszani do przedstawienia Słowenii jako “kraju aktywnych wakacji”.

Tegoroczne zadanie konkursowe ma na celu podniesienie świadomości na temat Słowenii, jako zielonego kierunku, który łączy piękno przyrody i oferuje możliwość doświadczania wyjątkowych aktywności na świeżym powietrzu.Najbardziej kreatywne rozwiązania zaproponowane przez uczestników będą wykorzystywane w kanałach mediów społecznościowych organizacji Feel Slovenia, gdzie będą targetowane do określonych grup. W odróżnieniu od poprzednich lat, w tym roku prace zgłoszeniowe powinny być w formie wideo – może to być jeden krótki film lub seria spotów.

  • Termin przyjmowania zgłoszeń: 1 września 2021
  • Format zgłoszeń: wideo
  • Opłata rekrutacyjna: 25 euro (cena nie zawiera podatku VAT)

Twórca najlepszego projektu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 1000 euro i będzie miał szansę zaprezentowania się oraz zwycięskiego wideo na wirtualnej scenie podczas festiwalu Golden Drum 13 października 2021 r. Wygrana zostanie oficjalnie przekazana podczas ceremonii wręczenia nagród Golden Drum 15 października 2021 r.

informacje o firmie

Materiały dla mediów

Zdjęcia do pobrania dostępne pod linkiem https://goldendrum.com/press/media-materials

Dodatkowe informacje:

E: press@goldendrum.com
M: + 386 1 439 60 50, +386 31 895 37
Więcej informacji na temat festiwalu Golden Drum dostępnych na stronie www.goldendrum.com.

O MSL

MSL tworzy grupę agencji public relations i jest częścią zintegrowanej sieci komunikacyjnej Publicis Groupe, jednej z największych na świecie. Zapewnia strategiczne doradztwo i kreatywne myślenie, promując jednocześnie interesy swoich klientów poprzez odważne i odkrywcze kampanie, które angażują wiele punktów widzenia i holistyczne myślenie. Z ponad 3100 pracownikami w ponad 107 biurach na całym świecie MSL jest także jedną z największych sieci PR w Europie i najszybciej rozwijającą się w Chinach oraz Indiach.

załączniki

informacje o firmie

Materiały dla mediów

Zdjęcia do pobrania dostępne pod linkiem https://goldendrum.com/press/media-materials

Dodatkowe informacje:

E: press@goldendrum.com
M: + 386 1 439 60 50, +386 31 895 37
Więcej informacji na temat festiwalu Golden Drum dostępnych na stronie www.goldendrum.com.

O MSL

MSL tworzy grupę agencji public relations i jest częścią zintegrowanej sieci komunikacyjnej Publicis Groupe, jednej z największych na świecie. Zapewnia strategiczne doradztwo i kreatywne myślenie, promując jednocześnie interesy swoich klientów poprzez odważne i odkrywcze kampanie, które angażują wiele punktów widzenia i holistyczne myślenie. Z ponad 3100 pracownikami w ponad 107 biurach na całym świecie MSL jest także jedną z największych sieci PR w Europie i najszybciej rozwijającą się w Chinach oraz Indiach.