sport styl życia

‘Move like Milan’: Żeńska drużyna AC Milan prezentuje stroje domowe na sezon 2021/2022

11.05.2021 | Puma

Warszawa, 11 maja 2021r. – PUMA wspólnie z AC Milan prezentuje nowy strój domowy AC Milan, w którym zagrają drużyny żeńskie, męskie i młodzieżowe w sezonie 2021/2022. Po raz pierwszy w historii Serie A to żeńska drużyna zadebiutuje na boisku w nowych strojach, kiedy piłkarki AC Milan podejmą Sassuolo w swoim przedostatnim ligowym meczu już 15 maja. Męska drużyna zadebiutuje w nowych strojach dzień później, w meczu przeciwko Cagliari na San Siro.  


‘Move Like Milan’ – energia, kreatywność i niepowtarzalny styl.

Nowy strój domowy AC Milan czerpie inspirację z energii, kreatywności i niepowtarzalnego stylu Mediolanu. Domowe trykoty odzwierciedlają hasło 'Move Like Milan', nawiązując do odkrywania Mediolanu na nowo. Z szacunkiem dla tradycji i zaangażowaniem w innowacje, 'Move Like Milan' to poruszanie się z pasją oraz elegancją, dążenie do bycia czymś więcej niż tylko klubem piłkarskim.

Ikoniczne czerwono-czarne pasy o różnych szerokościach w jednym, symetrycznym wzorze, celebrują twórczą równowagę tradycji i nowoczesności. Wraz z pojawieniem się drapaczy chmur w mieście, Mediolańczycy zaczęli czerpać inspiracje od innych, patrząc w przyszłość, pragnąc zapoczątkować nową erę innowacji w tej wiecznie eleganckiej metropolii.

 

Dwie drużyny, wspólna wizja.

Valentina Giacinti i Alessio Romagnoli reprezentujący drużyny AC Milan z opaską kapitańską, podzielili się swoimi uwagami na temat nowych strojów zaprojektowanych przez PUMA.

Valentina Giacinti:

"Jestem bardzo podekscytowana, że w najbliższym meczu po raz pierwszy wystąpię w nowym stroju. Podoba mi się jego nowoczesny, a zarazem tradycyjny design oraz wpływ, jaki wywarł Mediolan."

Alessio Romagnoli:

"Noszenie czerwono-czarnych barw dzień w dzień daje mi ogromną dumę. Nowy zestaw wygląda nowocześnie i widać, skąd wzięła się inspiracja dla pasów - to świetne odwzorowanie nowej, wciąż rozwijającej się panoramy Mediolanu."

"AC Milan jako klub jest odzwierciedleniem energii i ducha Mediolanu" - powiedział Casper Stylsvig, Chief Revenue Officer w AC Milan. "Jesteśmy dumni, że możemy dziś zaprezentować nasz nowy zestaw domowy i po raz pierwszy zadebiutować w nim na boisku wraz z naszą żeńską drużyną. Po raz kolejny nowa koszulka PUMA oddaje prawdziwą esencję Mediolanu, unikalną mieszankę piłki nożnej, mody i kultury, która naprawdę wyróżnia klub oraz to miasto."

Założona w 2018 roku żeńska drużyna AC Milan reprezentuje nową erę w bogatej historii klubu. Dzięki kampanii PUMA #SheMovesUs, niemiecka firma wspiera zaangażowanie klubu w rozpowszechnianie kobiecego futbolu, prezentując nowy domowy strój na boisku wraz z żeńską drużyną AC Milan.

"AC Milan wraz z PUMA kibicują kobietom, które razem osiągają sukcesy i łączą się - poprzez sport, kulturę i wartości" - powiedział Matthias Baeumer, General Manager BU Teamsport. "AC Milan jest zbudowany na innowacyjności, społeczności, integralności i inkluzywności, a my chcieliśmy uczcić reprezentację tego historycznego klubu i zmieniającą się tożsamość miasta zarówno w projekcie naszego zestawu, jak i w naszej komunikacji, poprzez podniesienie rangi żeńskiej drużyny AC Milan".

W ramach kampanii "Move Like Milan", PUMA i AC Milan nawiązały współpracę z trzema mediolańskimi uczelniami projektowymi i modowymi, aby przeprowadzić serię warsztatów oraz kursów mistrzowskich dla projektantów, prowadzonych przez czołowych twórców PUMA.

Zestawy domowe AC Milan są już dostępne na stronach PUMA.com i store.milan.com, w oficjalnych sklepach AC Milan, oraz u wybranych partnerów handlowych.

kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

PUMA jest jedną z wiodących na ryku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 13 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.

załączniki

kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

PUMA jest jedną z wiodących na ryku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 13 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.