polityka media/marketing/reklama

„Do Rzeczy” nr 19: Śledztwo Łukasza Warzechy: wielkie zielone oszustwo. Pięć największych kłamstw fanatyków ocieplenia klimatu.

– Straszenie globalnym ociepleniem jednym się opłaca, inni w nie szczerze wierzą. Tymczasem to operowanie zestawem mitów. Każdy z nich łatwo obalić pisze Łukasz Warzecha w artykule „Klimatyzm obnażony”.

Na łamach „Do Rzeczy” również:

– Prędzej czy później trzeba będzie zapłacić – mówi Jan Maria Jackowski, senator Prawa i Sprawiedliwości, w rozmowie z Ryszardem Gromadzkim.

– Popularność Matejki stała się przekleństwem dla jego utalentowanych kolegów. Któż pamięta krakowskich malarzy realistów działających w latach 60. i 70. XIX w.? W cieniu twórcy „Bitwy pod Grunwaldem” znikł również Aleksander Kotsis – człowiek, który wprowadził polskiego chłopa na artystyczne salony zauważa Wiesław Chełminiak w artykule „Prawda i natura”.

Prawda nie obroni się sama – mówi dr Karol Nawrocki, dyrektor Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, rekomendowany przez Kolegium IPN na prezesa Instytutu, w rozmowie z Karolem Gacem.

– Ksiądz prałat Józef Maj powiedział, że rtm. Witold Pilecki mógłby stać się patronem od dokonywania trudnych życiowych wyborów. Rzeczywiście, Pilecki niemal przez całe życie podejmował trudne decyzje, a za każdym razem wybierał trudniejszą drogę pisze Anna Mandrela w tekście „Patron na czasy kryzysu?”.

  Praca misyjna wśród Żydów to wyjątkowo wybuchowy temat. Przypomniała o tym niedawna awantura wokół rabina, którego oskarżono o nawracanie członków ultraortodoksyjnej społeczności zauważa Piotr Włoczyk w artykule „Zakaz nawracania?”.

Chociaż pandemia sprawiła, że upadło kilkadziesiąt linii lotniczych, a branża poniosła wielomiliardowe straty, to inwestorzy wrócili na lotniczy rynek. W Europie, Ameryce i Azji jak grzyby po deszczu powstają nowi przewoźnicy. Siatkę połączeń rozbudowują tanie linie. Przybywa m.in. połączeń z Polski informuje Jacek Przybylski w tekście „Start po zyski na niebie”.

– Luksusowy hotel dla zamożnych klientów, elegancka restauracja, agroturystyka z duszą, prestiżowa prywatna klinika… Zabytki sprawdzają się w biznesie, a biznes bywa dla nich ostatnią deską ratunku. Polskie przepisy nie zachęcają jednak firm do ratowania tego, co przez tłumaczące się brakami budżetowymi samorządy może nigdy nie zostać uratowane – pisze Radosław Wojtas w artykule „Biznes na ratunek”.

Na łamach nowego „Do Rzeczy” również historia gestów Władysława Kozakiewicza.

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od wtorku, 9 maja 2021. Można go też czytać w aplikacji Kiosk Google Play (Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto, e-Kiosk oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla systemu Android i systemu iOS.

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

załączniki

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.