polityka media/marketing/reklama

„Do Rzeczy” nr 17: Ja was wszystkich zaszczepię! Bill Gates i jego plan uszczęśliwienia świata.

– Właściciel Microsoftu ma pomysł, jak rozwiązać pandemię i urządzić po niej nowy, lepszy świat. Jego głos, ochoczo powielany przez media, przekłada się na decyzje światowych agend, a nawet rządów. W jaki sposób wizjoner z branży IT przekwalifikował się na pandemiczną wyrocznię i co nas czeka, jeśli jego dążenia się ziszczą? zastanawia się Wojciech Golonka w artykule „Nieświęte wojny Billa Gatesa”.

Na łamach „Do Rzeczy” również:

– Można odnieść wrażenie, że kolejny wzrost napięcia w stosunkach Zachodu z Rosją ożywił naszą politykę wschodnią. Ale to pozory. Nie sposób ożywić czegoś, czego nie ma – pisze Rafał A. Ziemkiewicz w tekście „Polska wobec Rosji: kompleks katyńsko-smoleński”.

– Czas pandemii był katastrofalny dla wielkiej kinowej rozrywki. Kino kameralne ocalało, wspierane przez serwisy streamingowe. Efekt widać było w zmaganiach o nagrody amerykańskiej Akademii Filmowej za rok 2020 zauważa Piotr Gociek w artykule „Oscary  subiektywnie”.

Konstrukcja Zielonego Certyfikatu Cyfrowego okazuje się przy bliższym przyjrzeniu się na tyle liberalna, że powstaje pytanie, czy w ogóle ma on sens. Można postawić pytanie: Czy nie jest to jedna wielka gra pozorów, która ma jedynie służyć Komisji Europejskiej do podreperowania swojej pozycji? –  zastanawia się Łukasz Warzecha w tekście „Covidowa segregacja”.

– Najnowsza książka Kanadyjki, która przypisuje jednej Żydówce – Rywie Tajtelbaum – akcje przeciw Niemcom w rzeczywistości przeprowadzone przez AK, to tylko element zalewającej nas rzeki kłamstw zauważa Leszek Żebrowski w artykule „Tsunami bzdur”.

Dzisiejsi Zieloni to już nie politycy o hippisowskim wyglądzie lansujący hasła o potrzebie powrotu do natury. Zmianę najbardziej widać na przykładzie Niemiec, gdzie partia Zielonych wyraźnie obrała kurs centrowy pisze Olivier Bault w tekście „Między skrajną lewicą a centrum”. 

– Kolejne banki centralne na świecie ogłaszają zamiar uruchomienia własnej cyfrowej waluty. Trudno sobie jednak wyobrazić, aby szybko zdobyły zaufanie użytkowników – zauważa Jakub Wozinski w artykule „Cyfrowe waluty w natarciu”. 

Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Wojciech Cejrowski bez ogródek o supremacji białej rasy.

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 26 kwietnia 2021. Można go też czytać w aplikacji Kiosk Google Play (Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto, e-Kiosk oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla systemu Android i systemu iOS.

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

załączniki

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.