zainteresowania/hobby kultura/sztuka/rozrywka media/marketing/reklama

Lenovo sponsorem głównym Red Bull Illume Image Quest 2021

10.03.2021 | Lenovo

Od 1 marca fotograficy dzielą się swoją pasją twórczą ze światem

  • Dwuletnie partnerstwo obejmuje konkurs w 2021 roku i światową trasę w 2022 roku.
  • Współpraca pomoże fotografom, twórcom video oraz miłośnikom przygód zapoznanie się z komputerami i urządzeniami inteligentnymi marki Lenovo dedykowanym użytkownikom indywidualnym.
  • Lenovo prezentuje kluczową kategorię nowego programu: „Best of Instagram”.

10 marca 2021 r. Największy na świecie konkurs fotografii sportowej i przygodowej Red Bull Illume® powraca w roku 2021 z globalnym liderem technologicznym Lenovo w roli wyłącznego sponsora komputerowego. Organizatorzy tego pokazu najlepszych zdjęć przygodowych i sportowych spodziewają się po raz kolejny otrzymać kilkadziesiąt tysięcy zgłoszeń z całego świata, w tym fotografii należących do najbardziej kreatywnych i ekstremalnych w historii. Aktywność Lenovo w ramach dwuletniego partnerstwa będzie polegać na obecności marki oraz lokowaniu produktów i logo w materiałach online i offline, nagradzaniu finalistów i zwycięzców, a także na promocyjnym dostępie do niesamowitych zdjęć z konkursu.

Lenovo oferuje inteligentne technologie, dzięki którym świat jest bardziej otwarty i dostarcza więcej inspiracji wszystkim użytkownikom. Dlatego właśnie Lenovo zaprezentuje tegoroczną kategorię Best of Instagram, która otwiera dostęp do konkursu wszystkim twórcom. Finaliści i zwycięzcy w tej kategorii zostaną wybrani w głosowaniu publicznym w przeciwieństwie do laureatów pozostałych dziewięciu kategorii, których to wybiera jury złożone z 50 specjalistów od fotografii i treści cyfrowych z całego świata. Co miesiąc, od 1 marca do 31 lipca 2021 roku, społeczność internautów będzie głosować na pięć zdjęć i pięć filmów wcześniej wybranych przez jury wewnętrzne. Zwycięzcy z poszczególnych miesięcy zostaną oficjalnymi finalistami Red Bull Illume Image Quest 2021, a następnie odbędzie się ostateczne głosowanie online na najlepsze zdjęcie i najlepszy film w kategorii Lenovo Best of Instagram. Swoje zdjęcia i filmy mogą zgłaszać na Instagramie wszyscy, oznaczając swoje posty @redbullillume i #rbi21submission.

Zwycięzca główny Red Bull Illume Image Quest 2021 zostanie wybrany spośród wszystkich zwycięzców pozostałych kategorii przez międzynarodową komisję sędziowską. Konkurs obejmuje łącznie 10 kategorii, których celem jest wyróżnienie stylu życia oraz kultury profesjonalnych i amatorskich twórców treści cyfrowych, a także docenienie ich zaangażowania. Każda edycja konkursu prezentuje nowy, niespotykany dotąd poziom kreatywności, a w tym roku można oczekiwać mnóstwa przełomowych, niebanalnych zdjęć i filmów pokazujących sporty wyczynowe czy ekstremalne przygody.

Oprócz zdobycia rozgłosu na profesjonalnej scenie zwycięzcy będą mogli zaprezentować swoje prace na całym świecie na wielkich lightboxach. Nagrody dla laureatów konkursu obejmują trofea i najnowsze produkty Lenovo, które pomogą w zwiększaniu swojej twórczej ekspresji. Prace zostaną zamieszczone w oficjalnym albumie Red Bull Illume i zaprezentowane podczas uroczystości rozdania nagród w listopadzie 2021, w której będzie uczestniczyć Ulrich Grill, inicjator konkursu Red Bull Illume Image Quest.

„W Lenovo jesteśmy dumni ze wspierania szóstej edycji konkursu Red Bull Illume Image Quest, które łączą fotografów i twórców materiałów cyfrowych. Ich niebanalne prace nieustannie dostarczają nam inspiracji” — powiedział Matt Bereda, wiceprezes ds. globalnego marketingu konsumenckiego w dziale PCs and Smart Devices Lenovo. „Wielu użytkowników naszych komputerów i tabletów konsumenckich oraz inteligentnych urządzeń domowych to zapaleni hobbyści. Uwielbiają fotografię i cyfrowe opowieści, ale nie wszyscy są zawodowymi fotografami. Dla nich przyjemnością jest robienie zdjęć, nagrywanie filmów czy ich montaż po to, by móc je pokazać innym. Jeśli nowa rzeczywistość nauczyła nas czegoś o naszym świecie i nas samych, to tego, że jesteśmy odporni, a nasze technologie są elastyczne i pomagają nam dostosować się do zmiennych potrzeb. Dla nas budowanie więzi z innymi na podstawie wspólnej pasji do tworzenia  to jeden z jasnych punktów w życiu, które liczą się najbardziej”.

„Red Bull Illume jest jak Oskary w kategorii zdjęć oraz filmów sportowych i przygodowych, a my jesteśmy niezwykle dumni z dołączenia Lenovo do edycji 2021 naszego konkursu” — powiedział Ulrich Grill, inicjator Red Bull Illume. „W konkursie tym wyrażamy uznanie dla kreatywności i pracowitości, których wymagają niepowtarzalne zdjęcia i filmy, a Lenovo oferuje twórcom narzędzia potrzebne do realizacji jedynych w swoim rodzaju pomysłów”.

Wspólne zaangażowanie w tworzenie przełomowych doświadczeń i innowacyjnych, przełomowych technologii sprawia, że Red Bull Illume oraz Lenovo są idealnymi partnerami. Przemyślane innowacje są nieodzowne w rozwoju technologii fotograficznych oraz umacnianiu pozycji fotografii jako sztuki. Inteligentne technologie i rozwiązania Lenovo umożliwiają twórcom lepsze zarządzanie zdjęciami i ich dalsze doskonalenie, aby mogli rozwijać siebie oraz swoje prace w coraz bardziej kreatywnym świecie. Lenovo dba o to, by produkty, usługi oraz oprogramowanie dla użytkowników indywidualnych były jeszcze lepiej dostosowane do szczególnych potrzeb nowoczesnych kreatorów. 

Zgłoszenia do konkursu można przesyłać od 1 marca do 31 lipca 2021 roku. Wszyscy chętni mogą się zgłaszać bezpłatnie, a głosowanie jest otwarte dla wszystkich pod adresem redbullillume.com. Galerię dotychczasowych zwycięskich prac można obejrzeć tutaj. Nagranie prezentujące najnowszą edycję konkursu można obejrzeć na oficjalnym kanale Lenovo na Facebooku tutaj.

kontakt dla mediów
Agnieszka Kowalska
Account Manager, Publicis Media
Agnieszka Kowalska

lenovo@publicismedia.com

Bartosz Dul
Junior Account Manager, Publicis Media
Bartosz Dul

bartosz.dul@publicismedia.com

informacje o firmie

Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest firmą z listy Fortune Global 500 o obrotach sięgających 45 miliardów USD i światowym liderem technologicznym w dziedzinie inteligentnej transformacji dzięki infrastrukturze i urządzeniom zapewniającym klientom największe możliwości. Oferta łączących się z siecią urządzeń Lenovo należy do największych na świecie i obejmuje smartfony (Motorola), tablety, komputery PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) i stacje robocze, a także urządzenia AR/VR oraz rozwiązania dla inteligentnych domów i biur. Rozwiązania Lenovo dla centrów danych (ThinkSystem i ThinkAgile) zapewniają pojemność i moc obliczeniową systemom zmieniającym biznes oraz społeczeństwo. Lenovo inspiruje użytkowników do wykorzystania drzemiącego w nich potencjału różnorodności i budowania lepszej przyszłości dla wszystkich. Zachęcamy do obserwowania nas w serwisach LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram oraz odwiedzania naszej witryny internetowej https://www.lenovo.com/.

LENOVO jest znakiem towarowym Lenovo. Wszelkie pozostałe znaki towarowe stanowią własność odpowiednich podmiotów. ©2020, Lenovo Group Limited.

kontakt dla mediów
Agnieszka Kowalska
Account Manager, Publicis Media
Agnieszka Kowalska

lenovo@publicismedia.com

Bartosz Dul
Junior Account Manager, Publicis Media
Bartosz Dul

bartosz.dul@publicismedia.com

informacje o firmie

Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest firmą z listy Fortune Global 500 o obrotach sięgających 45 miliardów USD i światowym liderem technologicznym w dziedzinie inteligentnej transformacji dzięki infrastrukturze i urządzeniom zapewniającym klientom największe możliwości. Oferta łączących się z siecią urządzeń Lenovo należy do największych na świecie i obejmuje smartfony (Motorola), tablety, komputery PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) i stacje robocze, a także urządzenia AR/VR oraz rozwiązania dla inteligentnych domów i biur. Rozwiązania Lenovo dla centrów danych (ThinkSystem i ThinkAgile) zapewniają pojemność i moc obliczeniową systemom zmieniającym biznes oraz społeczeństwo. Lenovo inspiruje użytkowników do wykorzystania drzemiącego w nich potencjału różnorodności i budowania lepszej przyszłości dla wszystkich. Zachęcamy do obserwowania nas w serwisach LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram oraz odwiedzania naszej witryny internetowej https://www.lenovo.com/.

LENOVO jest znakiem towarowym Lenovo. Wszelkie pozostałe znaki towarowe stanowią własność odpowiednich podmiotów. ©2020, Lenovo Group Limited.