media/marketing/reklama

„Do Rzeczy” nr 9: Agonia starej Europy. Katastrofa demograficzna – kto zasiedli nasz kontynent?

– Jako społeczeństwo utraciliśmy instynkty, nastawienie i optykę, które były oczywiste dla naszych przodków i pozwalały na przyrost naturalny. Musimy zneutralizować czynniki, które paraliżują naturalne dla społeczeństwa potrzeby pisze Wojciech Golonka w artykule „Jak uratować Polskę”.

Na łamach „Do Rzeczy” również:

– Spór w obozie władzy jest realny. Jego politycy dobrze jednak wiedzą, że samodzielny start w przyśpieszonych wyborach dla Ziobry byłby w tej chwili wielkim ryzykiem, a dla Gowina prawie pewną katastrofą – zauważa Rafał A. Ziemkiewicz w tekście „Zjednoczenie bez jednomyślności”.

– Serial animowany „Kajko i Kokosz” to rozrywka ciepła, familijna i zabawna. Możemy już oglądać pięć odcinków z 26 planowanych. Czekaliśmy na nie 40 lat stwierdza Piotr Gociek w artykule „Woje Mirmiła”.

Sprawiają wrażenie, jakby nie odchodzili od swoich laptopów, przez które łączą się z mediami, i trudno dociec, kiedy mają czas na cokolwiek innego. Covidowi celebryci mają swoje pięć minut – pisze Łukasz Warzecha w tekście „Covidowi celebryci”.

– Grupa Ładosia próbowała uratować od 8 do 10 tys. Żydów z całej Europy. Dla porównania: dzięki Oskarowi Schindlerowi przeżyło 1,2 tys. Żydów. O poświęceniu polskich dyplomatów w Szwajcarii do niedawna nikt nie miał pojęcia zauważa Jerzy Dąbrowski w artykule „Cicha pomoc”.

Gdy rząd Australii spróbował prawnie zmusić Facebooka i Google do opłat za treści od lokalnych wydawców, platforma społecznościowa wytoczyła najcięższe działa i… ocenzurowała cały kontynent. Za pomocą bezprecedensowej blokady portal zmusił Australię do ustępstw, ale wizerunkowo sromotnie przegrał pisze Jacek Przybylski w tekście „Zuckerberg niczym Kim Dzong Un?”.

Na łamach nowego „Do Rzeczy” również rozmowa Gabriela Michalika z Olgą Romanową, szefową Rusi Siedzącej, organizacji sprawującej opiekę nad więźniami.

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 1 marca 2021. Można go też czytać w aplikacji Kiosk Google Play (Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto, e-Kiosk oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla systemu Android i systemu iOS.

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

załączniki

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.