nowe produkty/usługi handel sprawy społeczne
Blisko 700 sklepów convenience w sieci Carrefour Polska
Carrefour kontynuuje dynamiczny rozwój sieci sklepów convenience w Polsce. W ostatnim kwartale 2020 r., pomimo trudności związanych z ograniczeniami epidemiologicznymi, sieć uruchomiła 12 nowych sklepów: 9 Carrefour Express convenience i 3 Globi. Dzięki temu w sieci Carrefour działa już 687 sklepów osiedlowych, z których większość to placówki franczyzowe rozwijane we współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami.
Rozwój sklepów w formacie convenience to jeden z priorytetów planu strategicznego „Carrefour 2022”, dzięki którym sieć może być bliżej swoich klientów, oferując im zdrową żywność i lokalne produkty w korzystnych cenach.
Wśród 9 nowych sklepów Carrefour Express, 4 działają w Warszawie, a spośród pozostałych 3 w Gdyni, Krakowie, Gorzowie Wielkopolskim – tu w galerii handlowej Feeria. Kolejne 2 zostały otwarte na MOP Wilczyce przy autostradzie A4 w Legnicy oraz stacji paliw w Sękowie. Sklepy Carrefour Express oferują ponad 1500 artykułów, w tym wyselekcjonowaną ofertę produktów świeżych: warzyw, nabiału i dań gotowych. Ciekawym rozszerzeniem asortymentu są artykuły pochodzące z kuchni azjatyckiej, włoskiej i innych kuchni świata. W zróżnicowanej gamie napojów, słodyczy i słonych przekąsek klient znajdzie zarówno pozycje od znanych producentów, jak i artykuły pochodzące z szerokiego asortymentu marki własnej Carrefour. W sklepach dostępne są również pozycje dla sportowców: batoniki i napoje izotoniczne.
Sklepy Globi pod względem powierzchni i asortymentu są kierowane w szczególności do mieszkańców małych miast oraz terenów wiejskich. Mimo to, jeden z nowych sklepów powstał w Bydgoszczy, a 2 w mniejszych miejscowościach: Lesznowoli i Sierakowicach Lewych. Ten ostatni, to kolejny sklep otwarty we współpracy z wieloletnim partnerem biznesowym, który sukcesywnie rozbudowuje swoją sieć sklepów w ramach franczyzy Carrefour. W Globi klienci znajdą bogatą ofertę 400-500 produktów spożywczych marki własnej Carrefour, rozbudowany asortyment przemysłowy oraz atrakcyjną ofertę alkoholi.
- Pomimo trudnego 2020 roku, Carrefour Polska ma już blisko 700 sklepów w formacie convenience. W 2021 r. będziemy dalej aktywnie rozbudowywać ich sieć wykorzystując naszą strategiczną synergię omnikanałową z własną siecią handlową i pomagając naszym partnerom franczyzowym w dochodowym prowadzeniu sklepów. Oferujemy bardzo dobre warunki współpracy, przejrzystą umowę, elastyczne rozwiązania i przyjazny model partnerskiej franczyzy. Dzięki dużej różnorodności formatów jesteśmy w stanie dopasować ofertę do indywidualnych możliwości, lokalizacji, a przede wszystkim potrzeb lokalnego klienta – mówi Krzysztof Łagowski, dyrektor Sklepów Convenience w Carrefour Polska.
Do każdego nowo otwieranego sklepu Carrefour podchodzi indywidualnie, pracując nad udoskonaleniem oferty i zaspokojeniem potrzeb klientów. Ekipa specjalistów dba o właściwą aranżację, dobór asortymentu, atrakcyjną wizualizację i logistykę ze stabilną ciągłością dostaw.
Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom klienci sklepów Carrefour Express mogą łatwo i komfortowo dokonać zakupów, ale też wypić kawę, zjeść szybką przekąskę czy kupić jedzenie na wynos. Coraz częściej, przy okazji zakupów mogą też odebrać przesyłkę czy opłacić rachunki. Z kolei dzięki aplikacji „Mój Carrefour” korzystają z licznych ofert rabatowych. W sklepach franczyzowych sukcesywnie wdrażana też usługa click&collect.
Informacje o nowych sklepach:
Adres sklepu |
Powierzchnia |
Format sklepu |
Legnica, ul. Wilczyce 55 (MOP Wilczyce przy autostradzie A4) |
178 m2 |
Carrefour Express Convenience |
Warszawa, ul. Szulborska 3/5 |
127 m2 |
Carrefour Express Convenience |
Warszawa, ul. Posag 7 Panien 11 |
108 m2 |
Carrefour Express Convenience |
Gorzów Wlkp., ul. Kombatantów 30 (galeria handlowa Feeria) |
108 m2 |
Carrefour Express Convenience |
Warszawa, ul. Czerniakowska 40A |
69 m2 |
Carrefour Express Convenience |
Sękowo ul. Lipowa 10B (stacja paliw) |
65 m2 |
Carrefour Express Convenience |
Gdynia, ul. Starochwaszczyńska 29A |
58 m2 |
Carrefour Express Convenience |
Warszawa, ul. Popularna 50 |
48 m2 |
Carrefour Express Convenience |
Kraków, ul. Dworcowa 10 |
37 m2 |
Carrefour Express Convenience |
Sierakowice Lewe 39A |
80 m2 |
Globi |
Lesznowola, ul. Jedności 30 |
52 m2 |
Globi |
Bydgoszcz, ul. Królowej Jadwigi 1A |
32 m2 |
Globi |
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.