media/marketing/reklama

Nowy program informacyjny Telewizji WP

W poniedziałek 18 stycznia w Telewizji WP zadebiutuje nowy program informacyjny. „WP News” będzie miał dwa wydania o 11.50 i 16.50, emitowane od poniedziałku do piątku. Jego prowadzącymi są Agnieszka Kopacz i Patrycjusz Wyżga.

W „WP News” widzowie zobaczą najważniejsze informacje dnia, podane dynamicznie i w atrakcyjnej formie. Program będzie oparty na krótkich newsach, relacjach live, a także na najważniejszych z kilkuset materiałów tworzonych codziennie przez dziennikarzy Wirtualnej Polski. Emisja o 11.50 i 16.50 będzie odbywać się równolegle w Telewizji WP i na Stronie Głównej WP, każde wydanie potrwa ok. 8 minut.  

Zmiany, które tak szybko zachodzą na świecie i w Polsce, powodują wzrost zapotrzebowania na informację. Newsy są jednym z najistotniejszych elementów serwisów Wirtualnej Polski, chcemy by miały swoje stałe, należne miejsce również w Telewizji WP. Oczywistym w tej sytuacji jest korzystanie z zasobów i potencjału jednego z największych newsroomów w Polsce, dziennikarze WP codziennie relacjonują wydarzenia łącząc wideo i treści online – mówi Jagna Wiszniewska, dyrektor zarządzająca Telewizji WP.

Prace nad nowym programem trwały od kilkunastu tygodni. Dział wideo Wirtualnej Polski we własnym zakresie przygotowywał scenografię i oprawę „WP News”. Gospodarzami programu są Agnieszka Kopacz i Patrycjusz Wyżga.

Program informacyjny to kolejny etap w tworzeniu newsowego wideo na żywo, zarówno dla widzów telewizji, jak i użytkowników serwisów Wirtualnej Polski. „WP News” pozwoli także w pełni wykorzystać potencjał nowego studia, a zdobyte już doświadczenia dają możliwość realizowania programu z zachowaniem reżimu sanitarnego – mówi Jacek Amsterdamski, szef wideo online, zastępca redaktora naczelnego WP.

W lutym 2021 roku Telewizja WP zaprezentuje też kolejną własną produkcję. W programie „Daj się odmienić” sztab najlepszych ekspertów od stylizacji, makijażu, włosów i zabiegów estetycznych, przeprowadzi metamorfozę osoby zgłoszonej do programu. Łącznie wyemitowanych będzie dziesięć 40-minutowych odcinków, które poprowadzi Jarosław Juźwin.

Zgodnie z danymi Nielsen Audience Measurement, Telewizja WP w 2020 roku zanotowała rekordowy wynik 0,67% SHR w grupie komercyjnej 16-49. Wyprzedziła w ten sposób wszystkie kanały MUX8, również w dystrybucji naziemnej oraz kablowej. W sumie przez cały 2020 rok Telewizja WP dotarła do 9,5 mln widzów, co stanowi wzrost o 7 punktów procentowych w stosunku do 2019 roku.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, nocowanie.pl), mody (domodi.pl, allani.pl), wyposażenia wnętrz (homebook.pl) i projektowania domów (extradom.pl), usług finansowych (totalmoney.pl) oraz motoryzacji (superauto.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w grudniu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,4 mln Polaków.

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, nocowanie.pl), mody (domodi.pl, allani.pl), wyposażenia wnętrz (homebook.pl) i projektowania domów (extradom.pl), usług finansowych (totalmoney.pl) oraz motoryzacji (superauto.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w grudniu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,4 mln Polaków.