handel towary konsumpcyjne

Współpraca Auchan z Glovo. Rozszerzenie współpracy i dynamiczny wzrost zamówień poprzez aplikację Glovo

Auchan Retail Polska aktywnie działa na rzecz bezpiecznych i szybkich zakupów - zarówno offline, jak i online, inwestuje i rozwija kanał e-commerce, wprowadza nowe usługi i partnerstwa oraz ścieżki zakupowe. Latem br. sieć nawiązała partnerstwo strategiczne z Glovo. Współpraca ta rozwija się niezwykle dynamicznie – obecnie już 55 sklepów Auchan w całej Polsce (hiper- i supermarkety) dostarcza produkty do klientów za pośrednictwem aplikacji Glovo. Wysoką dynamikę wzrostu odnotowuje również dostępna od lipca br. usługa Click&Collect.

Oferta produktowa usługi Glovo obejmuje ponad 1 700 produktów spożywczych. Klienci mogą składać zamówienia online, z gwarancją dostawy przez kurierów Glovo w ciągu godziny ze sklepów Auchan objętych usługą. Obszar dostawy wokół sklepu obejmuje 3 km. Co ciekawe, coraz częściej w ten sposób klienci robią większe zakupy, a nie tylko zakupy impulsowe.

Oferta produktowa usługi Click&Collect obejmuje ponad 6 000 artykułów, w tym produkty świeże, owoce i warzywa, mięsa i wędliny, mrożonki, kosmetyki, wody i napoje, produkty spożywcze suche, artykuły dla dzieci oraz żywność dla zwierząt. Aby skorzystać z usługi wystarczy zarejestrować się na stronie https://zakupy.auchan.pl/, skompletować i zatwierdzić koszyk. Po odbiór zamówienia należy zgłosić się do Punktu Obsługi Klienta w wymienionych lokalizacjach w wybranym wcześniej przedziale czasowym. Płatność za zakupy ma miejsce przy odbiorze natomiast sama usługa Click&Collect jest bezpłatna dla klientów. W roku 2021 planowane jest rozszerzenie działalność o dodatkowe punkty odbioru oraz dostawę do domu.

Polacy coraz chętniej korzystają z nowych form robienia zakupów, na co duży wpływ miało ostatnie doświadczenie związane z pandemią. Wielu klientów właśnie w tym bezprecedensowym czasie dokonało swoich pierwszych zakupów on-line doceniając wygodę oraz bezpieczeństwo tego kanału. W Auchan bacznie obserwujemy zmiany na rynku, przywiązujemy ogromną wagę do rozwoju kanału e-commerce. Zgodnie ze strategią Auchan 2022 budujemy więź z lokalnymi społecznościami, oferujemy nowe ścieżki zakupowe, które odpowiadają na aktualne potrzeby klientów. Warto także pamiętać, że klienci, którzy lubią zaopatrywać się w produkty w tradycyjny sposób, mogą dokonywać zakupów w sklepach Auchan w bezpiecznych warunkach. Duża powierzchnia sprzedaży oraz duża liczba kas pozwala obsługiwać większą liczbę klientów w tym samym czasie, przy równoczesnym zachowaniu obowiązujących zasad reżimu sanitarnego – mówi Małgorzata Piekarska dyrektor Marki/Klienta/Digital/IT/Projektów w Auchan Retail Polska.

Auchan Retail Polska aktywnie wdraża wszystkie kompleksowe działania mające na celu wsparcie społeczeństwa. Zaliczają się do nich te, podejmowane w trosce o środowisko naturalne, wsparcie dla lokalnych społeczności, dbanie o zdrowie i bezpieczeństwo klientów, jak również z troską o ich siłę nabywczą. Wszystkie prospołeczne działania Auchan Retail Polska organizowane są pod wspólnym hasłem: #wspieramyWas.

kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
rzecznik prasowy, Auchan Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie
Hanna Bernatowicz

h.bernatowicz@auchan.pl

informacje o firmie

Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów, supermarketów, sklepów franczyzowych i sklepów osiedlowych pod szyldem Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce Auchan Direct.

załączniki

kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
rzecznik prasowy, Auchan Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie
Hanna Bernatowicz

h.bernatowicz@auchan.pl

informacje o firmie

Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów, supermarketów, sklepów franczyzowych i sklepów osiedlowych pod szyldem Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce Auchan Direct.